اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال مالی

همه پروژه‌های استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با بیان اینکه مجموعه پروژه‌های استان زنجان با دقت نظر و کار کارشناسی در نظر گرفته شده است، افزود: همه پروژه‌ها تا پایان سال مالی به بهره‌برداری می‌رسد.

همه پروژه‌های استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر هدف‌گذاری شفافی در توزیع بودجه و اعتبارات استان زنجان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات سال 91 به صورت مطلوبی توزیع شده است، افزود: همه دغدغه‌های استان در زمینه اجرای پروژه‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

استاندار زنجان بر ضرورت مدیریت لازم در زمینه بودجه تأکید کرد و افزود: در استان همه پروژه‌هایی که اعتبارات لازم را اخذ کرده‌اند مدیریت شده و نظارت‌های لازم بر اجرای پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه پروژه‌های استان زنجان با دقت نظر و کار کارشناسی در نظر گرفته شده است، افزود: همه پروژه‌ها تا پایان سال مالی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به سفرهای استانی هیئت دولت به استان زنجان تصریح کرد: همه پروژه‌های مصوب این سفرها در پروژه‌های سال جاری دیده شده است.

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌ها نیز با عقد تفاهم‌نامه‌های لازم که از سوی سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف عقد قرار داده شده است، در سال جاری اجرایی می‌شود، افزود: اولویت استان توجه به تفاهم‌نامه‌های فی مابین است.

استاندار زنجان با اشاره به در نظر گرفتن پروژه‌های نیمه‌تمام استان به عنوان پروژه‌های جدید خاطرنشان کرد: هیچ پروژه جدیدی در سال جاری تعریف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مصوبات سفرهای شهرستانی نیز در بودجه سال جاری دیده شده است، افزود: هر مصوبه‌ای که در سفر به شهرستان‌ها تاکنون اجرایی نشده در سال جاری با اختصاص اعتبارات لازم اجرایی می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اختصاص اعتبار به برخی پروژه‌های نیمه‌تمام استان یادآور شد: برای جلوگیری از کند شدن روند اجرایی این پروژه‌ها در سال جاری اعتبارات لازم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری یک هزار و 600 پروژه در استان زنجان اجرایی می‌شود، افزود: اعتبارات لازم برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول