اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 4 میلیارد ریال هزینه

پروژه ساخت مجتمع فرهنگی هنری سرخس 75 درصد پیشرفت داشته است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان سرخس گفت: پروژه ساخت مجتمع فرهنگی هنری سرخس با زیربنای 1950 مترمربع از پیشرفت 75 درصدی برخوردار و تاکنون بیش از 4 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

پروژه ساخت مجتمع فرهنگی هنری سرخس 75 درصد پیشرفت داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، علیرضا الیاسی، اظهار کرد: علاوه بر اجرای 2 کیلومتر روکش آسفالت در محور قدیم مشهد ـ سرخس با هزینه 630 میلیون ریال، اجرای سیکلت و ماسه آسفالت در 4 کیلومتر از محور روستایی کندکلی با هزینه 950 میلیون ریال در دو ماه گذشته اجرا و تکمیل شده است.

وی افزود: اجرای پل، آب رو و سایر ابنیه فنی در محور بزنگان و راه روستایی کالسرخ از دیگر اقدامات این اداره بوده که در مجموع یک‌هزار و 257 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

الیاسی، کاشت 2500 اصله نهال با اعتبار 105 میلیون ریال در حاشیه محورهای روستایی و با هدف کمک به تثبیت این مناطق را از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی سرخس در مورد پروژه‌های شهرسازی این اداره نیز از تکمیل دو پروژه احداث و تجهیز ساختمان‌های دولتی خبر داد و گفت: احداث مرکز بهداشتی درمانی روستای قوش خزایی با زیربنای 520 مترمربع و هزینه 3 میلیارد و 750 میلیون ریال و مناسب سازی فضاهای اداری برای توان یابان با هزینه 330 میلیارد ریال در بهار امسال به اتمام رسید.

وی به آغاز عملیات احداث مرکز بهداشتی درمانی روستای کندکلی اشاره کرد و افزود: پروژه ساخت مجتمع فرهنگی هنری سرخس با زیربنای 1950 مترمربع از پیشرفت 75 درصدی برخوردار و تاکنون بیش از 4 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول