اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

پیوست فرهنگی قرآنی برای پروژه‌های شهرسازی ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: پیوست فرهنگی قرآنی برای پروژه‌های شهرسازی ضروری است.

پیوست فرهنگی قرآنی برای پروژه‌های شهرسازی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره شهروند قرآنی ویژه رمضان در برازجان اظهار داشت: بدون تردید اسلام به عنوان کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان شناخته شده و عمل به دستورات اسلام در هر شرایطی لازم است.

افزود: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و عمل به دستورات قرآن و مبارزه با کفر و الحاد شاهد بازگشت عزت از دست رفته امت اسلامی هستیم.

امام جمعه برازجان با تاکید بر ترویج فرهنگ قرآن در ادارات و نهادها و در تمام جامعه تصریح کرد: انس با قرآن و عترت، رونق مجالس و محافل قرآنی و عمل به دستورات کتاب خدا از بدو انقلاب بیش از هر زمانی در کشور ما در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی رخ داده است.

مصلح یادآور شد: اهتمام مسئولان و رسانه‌ها، ایجاد فضا و تکریم و تشویق چهره‌ها و شخصیت‌های قرآنی باعث اقتدار، عزت و شکوه بیش از پیش نظام شده است.

وی خواستار تلاش مسئولان برای تهیه پیوست فرهنگی، قرآنی پروژه‌های شهرسازی شد و افزود: سعی مسئولان باید بر این باشد که هر جا محله‌ای و یا مجتمع مسکونی احداث شد با مرکزیت مسجد و فضای دینی باشد.

امام جمعه برازجان افزود: برای ایجاد جامعه‌ای سالم، دینی و اسلامی باید فضای فرهنگی و دینی در سطح جامعه تقویت شود.

در این آیین از پیشکسوتان عرصه فعالیت‌های قرآنی و قرآن‌آموزی و نیز نفرات برتر این مسابقات در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن کریم تجلیل شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول