اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های زنجان است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های استان زنجان در سال جاری است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان، اظهار کرد: پروژه‌های مختلف عمرانی استان زنجان در 19 شهر از سال گذشته آغاز شده و در سال جاری نیز پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 32 میلیارد تومان برای اجرای 162 پروژه در استان زنجان اختصاص یافته است، افزود: پروژه‌های ناتمام در سال جاری مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اتمام آسفالت راه‌های روستایی استان در روستاهای بالای 50 خانوار خاطرنشان کرد: پرونده این راه‌ها در سال جاری بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ راهی در استان زنجان بلاتکلیف نیست، افزود: برای همه راه‌های استان زنجان پروژه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

کریمی از اختصاص 65 میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل شهرک‌های صنعتی زنجان خبر داد و گفت: در سال جاری شهرک‌های صنعتی مورد توجه ویژه قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به تبدیل فرودگاه زنجان به فرودگاه بین‌المللی یادآور شد: بیش از یک میلیارد تومان برای تکمیل سالن‌های فرودگاه زنجان در نظر گرفته شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از اجرای طرح دو خطه کردن راه‌آهن شمال غرب خبر داد و گفت: در استان زنجان نیز پیگیری‌های لازم در این حوزه انجام می‌شود.

وی با اشاره به ساخت ایستگاه راه‌آهن مسافری زنجان یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است.

کریمی با بیان اینکه تکمیل ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره نیز از اولویت‌های سال جاری است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال این پروژه نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به لزوم احداث فرهنگسرای در استان خاطرنشان کرد: شش فرهنگسرا در سال جاری در استان افتتاح می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از احداث سه هنرستان تخصصی در زنجان خبر داد و گفت: هنرستان هنرهای تجسمی ویژه پسران و دختران در زنجان احداث می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول