اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

پروژه جدیدی در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به الزاماتی که در اعتبارات دارایی‌های سرمایه‌ای این استان وجود دارد پروژه جدیدی در سال جاری کلنگ‌زنی نمی‌شود.

پروژه جدیدی در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی نمی‌شود

حمیدرضا فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اعتبارات تملک دارایی این استان اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی‌های این استان در سال جاری افزون بر هزار و 212 میلیارد و 245 میلیون ریال است که این اعتبارات در مقایسه با سال گذشته از رشد 17.9 درصدی برخوردار است.

وی افزود: در قانون بودجه سال جاری الزاماتی وجود دارد که اعتبارات بر اساس آن بین دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شده است.

فروزنده با بیان اینکه در اعتبارات تملک دارایی‌های استان راه بر روی ایجاد هر پروژه‌ جدیدی بسته است، گفت: امسال هیچ پروژه جدیدی در این استان کلنگ‌زنی نمی‌شود و اولویت برنامه‌ها بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قرار داده شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این در حالی است که این امر یک استثنا دارد به این صورت که تنها 14 پروژه ملی که بر حسب دستور رئیس جمهور در سفر چهارم به تصویب رسیده و اعتبارات آن از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود در سال جاری کلنگ‌زنی می‌شود.

فروزنده، احداث دانشکده پرستاری و مامایی را از مهم‌ترین این پروژه‌های ملی برشمرد و افزود: پروژه انتقال آب بن - بروجن، طرح انتقال آب از سد باباحیدر به شهرستان فارسان، احداث بیمارستان مالخلیفه، ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر گندمان و احداث راه در روستاهای شهرستان اردل از جمله این پروژه‌هاست.

وی، احداث مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان، احداث باند دوم شهرکرد - بن - داران، احداث باند دوم شهرکرد - شلمزار، احداث پایگاه انتقال خون استان، احداث مرکز پزشکی قانونی، احداث مجموعه ورزشی کارگران لردگان و کوهرنگ را از دیگر پروژه‌های ملی بودجه 91 برشمرد.

فروزنده خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی بر اساس سند چشم‌انداز و برنامه پنجم استان و مطابق قابلیت‌ها و ضرورت‌های استان انجام گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت مدیریت اعتبارات از سوی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط خاص و ویژه‌ای که با آن روبرو هستیم دستگاه‌های اجرایی منابع مالی و اعتباری خود را به نحو مطلوب مدیریت کنند تا در ماه‌های پایانی سال با کسری بودجه روبرو نشوند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول