اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند خبر داد

اجرای ده‌ها پروژه عمرانی ورزشی در نهاوند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند از اجرای بیش از ده‌ها پروژه عمرانی ورزشی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها سرانه ورزشی نیز افزایش خواهد یافت.

اجرای ده‌ها پروژه عمرانی ورزشی در نهاوند

اسماعیل زارعی‌کوشا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند از توجه دولت نهم و دهم برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نهاوند سخن گفت و اظهار داشت: سرانه ورزشی این شهرستان از 16 سانتی‌متر در سال 84 به 65 سانتی‌متر به ازای هر نفر در سال 90 افزایش یافته است.

وی از کسب بیش از 100 مدال رنگی مختلف توسط ورزشکاران نهاوندی در میادین ملی، آسیایی و بین‌المللی خبر داد و افزود: این تعداد مدال در مقایسه با سال‌های قبل سابقه ندارد و بی‌نظیر است.

فرماندار شهرستان نهاوند به علاقه‌مندی جوانان به ورزش‌های پایه اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف سامان دادن به شور و نشاط بالای جوانان درصدد برآمدیم تا تیم کشتی آزاد با نام شهرهای نهاوند را به لیگ دسته یک کشور معرفی کنیم تا یک بار دیگر شاهد نشاط وصف‌ ناشدنی جوانان در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه مردم نهاوند را لایق هر نوع خدمتی دانست و افزود: مردم این سرزمین روحیه‌ای صادق، بانشاط، معنوی و پرشور دارند.

زارعی‌کوشا از اجرای بیش از ده‌ها پروژه عمرانی ورزشی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها سرانه ورزشی نیز افزایش خواهد یافت.

وی در پایان سخنانش ورزش را مهم‌ترین عامل سلامتی خواند و افزود: بها دادن به خواست منطقی جوانان به ویژه در بحث ورزشی نقش مهمی در نشاط اجتماعی در سطح جامعه دارد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول