اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اجرای 5 پروژه مهر ماندگار در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اجرای پنج پروژه مهر ماندگار در شهرستان دشتستان در سال جاری خبر داد.

اجرای 5 پروژه مهر ماندگار در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه و آبادانی ایران اسلامی از اهداف مهمی است که دولت‌‌های نهم و دهم در دستور کار خود قرار داده است و از همه پتانسیل در این راستا بهره برده است.

وی با بیان اینکه اقدامات دولت در هشت ساله اخیر با دولت‌های قبل قابل مقایسه نیست افزود: اقدامات دولت به منظور توسعه میهن اسلامی با دولت‌های قبل قابل مقایسه نیست و در سال‌های اخیر اقدامات همه جانبه شهرستان در عرصه‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... را شاهد بوده‌ایم.

خسروی با اشاره به نقش طرح‌های "مهر ماندگار" در توسعه ایران اسلامی خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های "مهر ماندگار" در کشور از اقدامات بزرگ دولت برای خدمت‌رسانی به مردم در سال پایانی عمر خود است.

فرماندار دشتستان بیان داشت: طرح‌های مهر ماندگار با رویکرد کار و تلاش مضاعف شکل گرفته و امروز همه دست به دست هم داده‌اند تا در یک هماورد سنگین این گام بزرگ برداشته شود.

خسروی اضافه کرد: معمولا دولت‌ها سعی می‌کنند در سال پایانی فعالیت، کمتر برای خود تعهد ایجاد کنند اما دولت دهم تمام تلاش خود را می‌کند تا برای دولت‌های بعدی کمترین تعهد را ایجاد کند.

وی با اشاره به تصویب 36 پروژه مهم استان بوشهر در قالب طرح مهر ماندگار یادآور شد: در استان بوشهر 10 پروژه مهر ماندگار به صورت مشترک استانی اجرا می‌شود که همه شهرستان‌های استان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشتستان سهم قابل توجهی از سهم مهر ماندگار استان را به خود اختصاص داده است عنوان کرد: در سال جاری 5 پروژه عمرانی مهم شهرستان دشتستان در قالب پروژه‌های مهر ماندگار اجرایی خواهند شد.

وی گفت: پروژه‌های راه بخش مهمی از این پروژه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و زیرگذر ورودی وحدتیه و مسیر دالکی در قالب این طرح احداث می‌شوند.

خسروی با تاکید بر اینکه تمامی اعتبارات شهرستان دشتستان را جذب کرده‌ایم بیان داشت: با همکاری معاونین فرمانداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان اعتبارات جذب نشده‌ای در شهرستان نداریم و عمده پروژه‌های عمرانی شهرستان در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از اولیوت‌های مهم شهرستان دشتستان در اجرای پروژه‌های عمرانی است و در برنامه‌ سال 91 توجه خاصی به این امر داریم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول