اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی خبر داد

اعزام 200 نفر از بسیجیان دشتی به مناطق عملیاتی غرب

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: بیش از 200 نفر از بسیجیان شهرستان دشتی به همراه چهار دستگاه اتوبوس به مدت پنج روز با شعار شهیدان پیشگامان بیداری بعد از ماه رمضان به مناطق غرب اعزام می‌شوند.

اعزام 200 نفر از بسیجیان دشتی به مناطق عملیاتی غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور غرب کشور که در محل سپاه دشتی تشکیل شد اظهار داشت: امروز اردوهای راهیان نور جنوب و غرب بهترین بستر برای انتقال بخشی از بهترین مفاهیم ارزشی انقلاب اسلامی ایران، دینی، فرهنگی و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه دشتی افزود: فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب را به عنوان سرزمین مجاهدت‌های خاموش نام نهادند و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب این هشت سال دفاع مقدس یک گنج است که باید هنرمندان مدبرانه گوهرهای ذی قیمت و ماندگار آن را استخراج و در جهت رشد و تعالی انسان‌ها استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: بازدید و حضور بسیجیان سپاه شهرستان دشتی در آن مناطق عملیاتی، یادآور حماسه‌ها و ایثارگری‌های دفاع مقدس در جهت فراهم شدن فضایی برای تعمیق و نهادینه‌سازی روحیه ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت‌طلبی در جامعه، تجدید عهد و تحکیم پیوند ارزش و معنوی نسل جوان در راستای دفاع مقدس با نسل جوان امروز خواهد بود.

فرمانده سپاه دشتی گفت: بیش از 200 نفر از بسیجیان شهرستان دشتی به همراه چهار دستگاه اتوبوس به مدت پنج روز با شعار شهیدان پیشگامان بیداری بعد از ماه رمضان به مناطق غرب اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: هدف از اعزام بسیجیان جوان به غرب ترویج و نشر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و یادآوری حماسه‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

کاظمی یادآور شد: اعزام این کاروان که به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت از تمام مناطق جنگی در دفاع مقدس از جمله کرمانشاه، پاوره، گلزار شهدای گمنام، عملیات مرصاد، ارتفاعات بازی دراز، اسلام آبادغرب، پادگان ابوذر، سرپل ذهاب، قصر شیرین و... بازدید و از نزدیک با رشادت‌ها و فداکاری‌های بزرگ مردان حماسه و ایثار آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول