اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

رسانه‌ها فعالیت‌های خیران را بازتاب دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آران و بیدگل از خبرنگاران خواست در بازتاب فعالیت‌ها و اقدامات خیران اهتمام بیشتری داشته باشند.

رسانه‌ها فعالیت‌های خیران را بازتاب دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی صبح امروز در پنجمین جشن گلریزان شهرستان کاشان اظهار داشت: دست‌گیری از بینوا و مرهم گذاشتن بر دردهای درمندان یکی از توفیقات الهی است که نصیب خیران است که با انفاق خود بر سیره اهل بیت(ع) تأسی کردند.

وی، همه اهل بیت را کریم دانست و یادآور شد: اگر امام حسن مجتبی(ع) را کریم اهل بیت می‌خوانند به واسطه شرایطی بوده که کرامت امام حسن مجتبی(ع) در آن شرایط زمانی جلوه‌گری بیشتری داشته است.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل کمک 9 میلیارد تومانی خیران برای آزادی محکومان مالی و دیه غیرعمد در جشن گلریزان سال گذشته را حائز اهمیت دانست و بیان داشت: این میزان کمک مالی خیران برای محکومان مالی و دیه غیرعمد کار بزرگی است که باید به آن افتخار کنید و این پرونده افتخاری برای عزت دنیا و آخرت شما خیران است.

موسوی بر اطلاع‌رسانی فعالیت‌های ستاد دیه به مردم توسط خبرنگاران تأکید کرد و گفت: برای آگاهی مردم جامعه از فعالیت‌های خیرخواهانه ستاد دیه و خیران شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود باید همه رسانه از جمله صدا و سیمای استان اصفهان نیز پیش‌قدم و وارد عرصه شوند.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل در ادامه نجات افراد گرفتار پیش از گرفتار شدن در بند را برای حفظ منزلت افراد حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: ستادهای دیه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود باید تدبیری را اتخاذ کنند تا پیش از اینکه محکومان مالی و دیه غیرعمد گرفتار شوند آنها را از گرفتاری نجات داده تا لطمه‌ای به زندگی خانوادگی این افراد وارد نشود.

موسوی همچنین فرهنگ‌سازی و پیشگیری در این زمینه را مهم ارزیابی و متذکر شد: اکثریت اعضای ستادهای دیه از فرهنگیان جامعه هستند که می‌توانند در زمینه فرهنگ‌سازی فعالیت خوبی داشته باشند.

پنجمین جشن گلریزان شهرستان کاشان برای آزادی زندانیان مالی و دیه غیرعمد توسط ستاد دیه شهرستان کاشان و با همکاری ستادهای دیه شهرستان‌های آران و بیدگل، نطنز و بادرود با حضور مسئولان ستاد دیه و رؤسای دادگستری این شهرستان‌ها در تالار فیروزه شهرستان کاشان برگزار شد. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول