اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 ماه رمضان انجام شد

کمک 165 میلیون ریالی خیران قائمشهری به ایتام

خبرگزاری فارس: خیران قائمشهری تا روز 15 ماه رمضان 165 میلیون ریال به ایتام کمک کردند.

کمک 165 میلیون ریالی خیران قائمشهری به ایتام

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی ظهر امروز به همراه مدیران و مسئولان ادارات شهرستان در نشست صمیمی با خانواده‌های ایتام مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این ملاقات که با نام طرح مفتاح الجنه انجام می‌شود، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، دیدار و دلجویی ایتام را طرحی با ارزش و تأثیر گذار دانست و خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه گشایش درهای رحمت الهی به سوی بندگان مؤمن و فرصت مناسبی برای خیران و نیکوکاران برای دلجویی از ایتام و نیازمندان جامعه است.

معلمی در ادامه اظهار امیدواری کرد: افراد خیری  که از تمکن مالی خوبی برخوردارند در اطعام دهی به ایتام و خانواده‌های آنان در این ماه سراسر معنویت اقدامات چشمگیری داشته باشند.

به گزارش فارس، معاون فرماندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، بخشداران روسای ادارات آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی، تأمین اجتماعی، شهردار، اداره ورزش و جوانان، بنیاد شهید، شرکت گاز، مرکز بهداشت، بنیاد مسکن، بیمه خدمات درمانی و اداره راه و شهرسازی قائمشهر نیز حضور داشتند.

در پایان دیدارها، مدیران ادارات شهرستان قائمشهر و خیران تا روز 15 رمضان مبلغ 165 میلیون ریال برای کمک به 26 خانواده اختصاص دادند.

همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر علاوه بر اهدای بسته کالای رمضان به خانواده‌ها متعهد شد مبلغ 75 میلیون ریال درقالب کمک به درمان، تعمیرات مسکن، تأمین جهیزیه، هزینه تحصیلی، وام قرض الحسنه و سایر مشکلات مددجویان پرداخت کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول