اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل مؤسسه مهرورزان معین گنبدکاووس:

مرکز معلولان ذهنی شقایق گنبدکاووس نیازمند کمک خیران است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه خیریه مهرورزان معین گنبدکاووس گفت: مرکز شقایق ویژه نگهداری معلولان ذهنی بالای 14سال پسر در شهرستان گنبدکاووس نیازمند کمک خیران است.

مرکز معلولان ذهنی شقایق گنبدکاووس نیازمند کمک خیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدهاشم قربانی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به افتتاح مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه‌روزی معلولان ذهنی شقایق این شهرستان اظهار داشت: این مرکز با حضور مسئولان شهرستان گنبدکاووس و مدیرکل بهزیستی استان در هفته بهزیستی افتتاح شد و هم‌اکنون با خدمات‌دهی به 18 معلول ذهنی بزرگسال کار خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: این مرکز نیازمند کمک مسئولان در اختصاص هر چه سریع‌تر یارانه بهزیستی به افراد کم‌توان ذهنی است. 

علی‌اکبر برآبادی یکی دیگر از اعضای مؤسسه مهرورزان معین شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه اظهار داشت: این مرکز بخشی از مؤسسه مهرورزان است که ویژه نگهداری پسران بالای 14 سال عقب‌مانده ذهنی است که با ظرفیت اسمی 50 نفر افتتاح شده و معلولان ذهنی را با معرفی اداره کل بهزیستی استان پذیرش کرده و با کمک خیرین شهرستان گنبدکاووس اداره می‌شود.

طاهر بریری مسئول فنی مؤسسه مهرورزان معین شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: برای کمک افراد خیر شماره حسابی در نظر گرفته شده است که در صورت تمایل خیرین می‌توانند کمک مالی خود را به این مؤسسه اهدا کنند تا به معلولان بیشتری خدمات‌رسانی انجام شود.

وی یادآور شد: برخی خانواده‌های این معلولان به دلیل نداشتن تمکن مالی تاکنون مبلغی برای نگهداری این افراد پرداخت نکرده‌اند و این مرکز مراقبتی، توانبخشی با کمک خیرین به کار خود ادامه می‌دهد.

اصغر رنجی رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه در خصوص افتتاح این پروژه با اشاره به آغاز به کار این مرکز همزمان با هفته بهزیستی اظهار داشت: این مرکز وابسته به مؤسسه خیریه مهرورزان معین تحت نظارت بهزیستی گلستان در گنبدکاووس فعالیت کرده و نخستین مرکزی است که به تازگی با ظرفیت اسمی 50 نفر شروع به کار کرده و آماده پذیرش معلولان ذهنی پسرانه شدید و خیلی شدید بالای 14 سال به صورت شبانه‌روزی است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول