اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه ریحانه اردبیل:

پوشش حمایتی 964 بیمار سرطانی/پزشکان خیر‌اندیش بازوان توانمند ما هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه ریحانه اردبیل گفت: در حال حاضر 964 نفر بیمار سرطانی در اردبیل زیر‌پوشش خدمات موسسه ریحانه اردبیل هستند که در حد توان و وسع خود به تامین و پرداخت هزینه‌های درمانی آنها کمک می‌کنیم.

پوشش حمایتی 964 بیمار سرطانی/پزشکان خیر‌اندیش بازوان توانمند ما هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی سرابیان ظهر امروز در مراسم سومین سالگرد تاسیس این موسسه در اردبیل اظهار داشت: ما سه سال پیش با اقدام به موقع نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل و جمعی از خیرین موسسه ریحانه را راه‌اندازی کردیم که از آن سال سعی می‌شود با پوشش بیماران سرطانی به آنها به شکل مطلوب سرویس‌دهی شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ ما کارمان را با پذیرش 32 بیمار در سال 88 آغاز کردیم و در سال 89 و 90 نیز که به صورت رسمی فعالیت این مجموعه را شاهد بودیم تعداد بیماران زیر‌پوشش این موسسه به ترتیب به 230 نفر و 466 نفر رسید.

مدیرعامل موسسه ریحانه اردبیل یادآور شد: در جهار ماه اول امسال با افزایش 40 درصدی پرونده برای بیماران سرطانی نسبت به دوره قبل افراد تحت پوشش به 964 نفر رسیده که ما با همکاری پزشکان و مجموعه‌های درمانی استان سعی می‌کنیم در حد وسع و توان از آنها حمایت کنیم.

سرابیان گفت:‌ به رغم افزایش سه برابری جذب بیماران رشد وجوهات دریافتی ما از محل کمک خیرین در چهار ماه اول امسال نسبت به سال قبل چندان محسوس نیست.

مدیرعامل موسسه ریحانه اردبیل تاکید کرد: اعتراف می‌کنیم که ما همت خود را صرف خدمات‌رسانی به بیماران نیازمند کرده‌ایم ولی باید بخشی از انرژی خودمان را صرف کارهای تبلیغی و ترویجی کنیم تا عموم مردم با ارائه این خدمات آشنایی پیدا کرده و خود آگاهانه به خیل خیر‌خواهان بپیوندند.

سرابیان بیان داشت: عقب‌ماندگی در این حوزه را یک تهدید می‌دانیم و سعی می‌کنیم با تمام ظرفیت و توان از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما اطلاع‌رسانی انجام داده و از پزشکان و پرستاران و صاحبان داروخانه‌ها، رادیولوژی‌ها و آزمایشگاه‌ها نیز در ارائه سرویس رایگان به بیماران معرفی شده از این موسسه قدردانی می‌کنیم.

وی همچنین از رئیس دانشگاه علوم پزشکی به رغم نداشتن اعتبار کافی در ارائه سرویس‌های رایگان در بیمارستان امام خمینی به بیماران قدردانی کرد و افزود: از طریق دانشگاه علوم پزشکی صدور کارت درمان ویژه برای این بیماران را شاهد بودیم تا از مراکز بیمه‌ای مراکز مختلف استفاده کنند.

مدیرعامل موسسه ریحانه اردبیل همچنین از پزشکان و مراکز آزمایشگاهی فارابی، صدر و پلاسمای اردبیل در پذیرش رایگان بیماران قدردانی کرد و ادامه داد: ‌بیش از هفت پزشک متخصص به صورت مستمر و نزدیک با ما ارتباط دارند و تنها با در نظر گرفتن رضای خداوند بدون دریافت هزینه ویزیت و درمان بیماران سرطانی را زیر‌پوشش قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از 23 پزشک، خیر و نماینده مراکز آزمایشگاهی و رادیولوژی که با موسسه ریحانه به عنوان انجمن حمایت از بیماران سرطانی و صعب‌العلاج همکاری داشته‌اند با اهدای لوح سپاس و تندیس قدردانی شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول