اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی جیرفت:

کودکان مجتمع توانبخشی سبزواران چشم انتظار کمک‌‌های خیران هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: کودکان مجتمع توانبخشی سبزواران چشم انتظار توجه و کمک‌های بیشتر خیران هستند.

کودکان مجتمع توانبخشی سبزواران چشم انتظار کمک‌‌های خیران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدرضانژاد ظهر امروز در حاشیه آیین تقدیر از کارمندان مجتمع توانبخشی سبزواران این شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی اظهار داشت: این مرکز توانبخشی در سال 84 راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز نیاز جنوب استان است، افزود: کمبود‌ وسایل تهویه هوا و وسایل سرمایشی از مشکلات عمده این مرکز است.

رضا‌نژاد با بیان اینکه مشارکت مردمی در کمک به این مرکز نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در جنوب شرق همین یک مرکز توانبخشی وجود دارد، باید به گونه‌ای مدیریت شود تا خدمات خوبی تا حد توان به مردم محروم این منطقه ارائه شود.

وی با بیان اینکه در این مرکز 74 معلول ذهنی نگهداری می‌شوند،خاطر نشان کرد: این مرکز بیشتر شهرستان‌های جنوبی را پوشش می‌دهد و همچنین از شهرستان‌های دیگر استان کرمان و همچنین استان هرمزگان نیز معلولانی در این مرکز نگهداری می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت با بیان اینکه کودکان مجتمع توانبخشی سبزواران چشم انتظار توجه و کمک‌های بیشتر خیران هستند، گفت: این مرکز معلولان ذهنی زیر 14 سال را پذیرش و نگهداری می‌کند.

به گزارش فارس در این آیین از زحمات 34 نفر از کار مندان مجتمع توانبخشی سبزواران جیرفت با اهدای هدایایی توسط یکی از خیران تقدیر شد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول