اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

خیران پشتوانه اصلی برای مردم و مسئولان در تمام امور هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر خیران را پشتوانه اصلی مردم و مسئولان در تمام امور خیر و خداپسندانه برشمرد.

خیران پشتوانه اصلی برای مردم و مسئولان در تمام امور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در جشن گلریزان شهرستان اهر ملت ایران را ملتی ولایی و در خط نظام و انقلاب ذکر کرد و افزود: مردم ولایتمدار ایران در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی که نیاز به حضور پرشور و حماسی خود داشته‌اند حضوری به یاد ماندنی را به یادگار گذاشته‌اند.

وی اظهار کرد: تعاون و همیاری یکی از شاخصه‌های اصلی انقلاب اسلامی و ملت ایران است همچنان که در طول هشت سال دفاع مقدس اگر حضور پشتیبانی مردم ایران چه از لحاظ تأمین نیرو و چه از لحاظ پشتیبانی نبود، قطعاً جنگ تحمیلی اینگونه دستاورد و ثمره نداشت و پیروزی ملت ایران در جنگ نابرابر در سایه از خودگذشتگی و همکاری و تعاون ملت ایران در جبهه و پشت جبهه بود.

فرماندار اهر همچنین به سایر دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و تشکیل نهادهای حمایتی را برای دستگیری از نیازمندان ثمره انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: همه ساله مردم ایران در جشن نیکوکاری، گلریزان و دهها مراسم به یاری نیازمندان می‌شتابند و این نشان از حس انسان‌دوستی برگرفته از آموزه‌های دینی و احکام اسلامی است.

وی، در پایان تلاش‌های انجام شده توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر را در حمایت از خانواده‌های زندانیان قابل تقدیر عنوان کرد و خواستار تداوم این کمک‌ها در طول سال برای حمایت بیشتر از خانواده‌های مددجویان شد. 

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول