اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش شرکت آب منطقه‌ای گیلان به گزارش فارس

برای تامین آب اراضی رودبار دبی 30 مترمکعبی سفیدرود جاری است

خبرگزاری فارس: شرکت آب منطقه‌ای گیلان اعلام کرد: برای تامین نیاز آبی برخی اراضی دیر نشا شده شهرستان رودبار و دیگر مصارف، دبی مناسب 30 مترمکعبی آب در رودخانه سفیدرود جاری است.

برای تامین آب اراضی رودبار دبی 30 مترمکعبی سفیدرود جاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گیلان در واکنش به گزارش «برنج‌زارهایی که از تشنگی می‌سوزند» عنوان کرد: در سال زراعی جاری به لطف پروردگار با بارندگی‌های به‌هنگام و ذخیره مناسب آب در مخزن سد سفیدرود، گیلان سال زراعی خوبی را تا این لحظه پشت سر گذاشته و گواه آن نیز رضایت کشاورزان آب‌خور بالا و پایین دست شبکه سفیدرود است.

روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان اضافه کرد: این شرکت با توجه به رسالت خود مبنی بر خدمتگزاری به مردم عزیز استان سعی در اعمال مدیریت صحیح هوشمندانه بر منابع آب، توزیع و تخصیص آن از طریق شبکه مربوطه و تمهید مقدمات لازم برای رساندن آب به شالیزارهای مردم داشته است.

این روابط عمومی ذکر کرد: در شهرستان رودبار شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی گیلان توسط دو دستگاه بیل و بولدوزر برای بازسازی سر دهنه انهار در ارائه خدمت بی‌منت به کشاورزان انجام وظیفه کرده و برای انجام هرگونه خدمت‌رسانی تا برداشت کامل محصول در منطقه مستقر می‌شوند.

روابط عمومی شرکت مذکور بیان کرد: ممکن است مشکل عنوان شده توسط یکی از کشاورزان رستم‌آبادی در گزارش این خبرگزاری که با نام «برنج‌زارهایی که از تشنگی می‌سوزند» منعکس شده، ناشی از عدم نشای به موقع در مراحل کاشت، داشت و برداشت باشد که به دفعات و به هنگام از طرف دفتر روابط عمومی این شرکت در اخبار ارسالی به جراید، خبرگزاری‌ها و صدا و سیمای مرکز گیلان بر آن تاکید و اطلاع‌رسانی شد.

این روابط عمومی اضافه کرد: از 12 مرداد جاری همزمان با آغاز برداشت محصول و پایان یافتن نیاز آبی بسیاری از اراضی دشت گیلان، برای تامین نیاز آبی برخی اراضی دیر نشا شده در شهرستان رودبار و دیگر مصارف مانند تصفیه‌خانه آب شرب رشت و تداوم حیات ماهیان و حفظ محیط زیست، دبی مناسب 30 مترمکعبی آب در رودخانه سفیدرود جاری است و به امید پروردگار مشکلی در زمینه آب وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول