اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار گلستان:

گلستان میزبان همایش ملی تفرجگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گلستان از میزبانی این استان در همایش ملی «تفرجگاه‌ها، نظم و امنیت» از سوی نیروی انتظامی کشور خبر داد.

گلستان میزبان همایش ملی تفرجگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری همایش ملی تفرجگاه‌ها، نظم و امنیت با بیان اینکه نیروی انتظامی در استان‌های کشور اولویت‌هایی را برای برگزاری گردهمایی‌های مختلف مشخص دارد، اظهار داشت: گلستان با برخورداری از مواهب خدادادی متنوع از جمله کوه، جنگل، صحرا، دریا و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی چند استان و علاقمندی مردم کشورمان در استفاده از این مواهب الهی و مطالعات صورت پذیرفته به عنوان قطب علمی تفرجگاهی در عرصه ملی انتخاب شد.

وی تصریح کرد: این همایش علمی با مشارکت فرماندهی انتظامی، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان در سطح ملی در اواخر امسال برگزار می‌شود و به زودی اعلام فراخوان ارسال مقالات آن انجام خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: هدف از برگزاری این همایش علمی تبیین و توسعه ادبیات مفهومی و نظری تفرج و تفرجگاه‌ها در ایران، توسعه و ترویج دانش آسیب‌شناسی تفرج و تفرجگاه‌ها، دستیابی و ارائه الگوی مناسب اداره و استفاده از تفرجگاه‌ها و نقش امنیت در آن، بسترسازی، اصلاح و ارتقای کارکرد تقرجگاه‌ها از نظر امنیت و نقش‌های وابسته است.

رئیس شورای سیاستگذاری برگزاری همایش ملی تفرجگاه‌ها، نظم و امنیت افزود: محورها و موضوعات این همایش در شورای پژوهشی متشکل از اساتید دانشگاهی و انتظامی بررسی و تصویب شده است و کمیته‌های چهارگانه علمی، اجرایی، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی برای این همایش تشکیل شده و آغاز به کار کرده است.

دادبود اضافه کرد: اطلاع‌رسانی به موقع برگزاری این همایش باید به طور ویژه و فراگیر انجام شود تا همگان بتوانند از این فرصت به نحو مطلوب در هر دو بعد علمی و کاربردی استفاده کنند.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان کاربردها و نتایج مورد انتظار از برگزاری این همایش را بررسی میزان احساس امنیت در تفرجگاه‌های استان، ارائه راهکارهایی برای افزایش امنیت در آنها و نیز تعیین راهکارهای مختلف برای افزایش احساس امنیت در تفرجگاه‌های گلستان و بالطبع تعمیم دستاوردها در بعد ملی عنوان کرد. 

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول