اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان خبر داد

تمدید فراخوان ارائه آثار به همایش میقات‌الرضا (ع) در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: فراخوان ارائه آثار به دبیرخانه همایش میقات‌الرضا (ع) در گلستان تا 15 شهریور امسال تمدید شد.

تمدید فراخوان ارائه آثار به همایش میقات‌الرضا (ع) در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‎فرد در جلسه هم‎اندیشی مدیران دستگاه‌های اجرایی در برگزاری همایش میقات‌الرضا که صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان برگزار شد اظهار داشت: محورهای این همایش بر اساس حوزه‎های تخصصی تعیین شده و سعی کردیم تا کارکردهای میقات از نگاه نخبگان حوزه و دانشگاه در اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت بیان شود.

وی با بیان اینکه تاکنون آثار خوبی به دبیرخانه همایش ارسال شده است اذعان کرد: پس از داوری آثار ارسالی در بخش‎های مقاله، عکس، وبلاگ، شعر و پیامک جوایزی به رسم یادبود به آثار برگزیده اهدا خواهد شد و برندگان در همایش میقات سخنرانی کوتاهی پیرامون آثارشان دارند.

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان در خصوص محورهای این فراخوان اذعان کرد: راهکارهای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، نقش بقاع در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نقش بقاع در افزایش بهره‎وری موقوفات، امامزادگان، ترویج فرهنگ نماز و حجاب از جمله رویکردهای این همایش است.

سلیمانی‎فرد نقش میقات‌الرضا در تامین نیازهای رفاهی، بهداشتی و امنیتی زائران، میقات و رسالت رسانه‎ها، میقات و آمادگی معنوی زائران امام رضا (ع)، همچنین نقش نهادها، سازمان‎ها، تشکل‎ها، دانشگاه‎ها و حوزه‎های علمیه در توسعه میقات را از دیگر محورهای همایش عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‎توانند از طریق شماره تلفن 6681660-0171 با دبیرخانه همایش تماس و یا برای اطلاع از جزئیات فراخوان به سایت www.golestanawqaf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول