اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آشنایی دانشجویان صورت گرفت

برگزاری همایش دومینوی اسلامی در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با چالش‌های هویتی اسلام و غرب، همایش دومینوی اسلامی در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.

برگزاری همایش دومینوی اسلامی در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان، همایش دومینوی اسلامی با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با چالش‌های هویتی اسلام و غرب در آینده تمدن اسلامی در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.

مدیر گروه مطالعات اسلام و غرب پژوهشکده علم و فرهنگ قم در این همایش با اشاره به گسترش موج بیداری اسلامی در جهان اظهار داشت: کشورهای منطقه با پایداری خودشان ثابت کرده‌اند که دومینوی شکل گرفته در جهان اسلام، فصل جدیدی در بیداری اسلامی باز کرده است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله بابایی افزود: یکی از شاخصه‌های بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، الگوپذیری آنان از انقلاب اسلامی ایران است و استکبار جهانی تلاش می‌کند تا موج بیداری اسلامی و نقش انقلاب اسلامی ایران را در این زمینه کمرنگ جلوه دهد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان نیز در این همایش گفت: برگزاری همایش دومینوی اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌ها است.

بر پایه این گزارش: با حضور مدیران، اساتید و دست‌اندرکاران دانشگاه سیستان‌وبلوچستان، طرح ضیافت اساتید برگزار شد.

این طرح که هر ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان انجام می‌شود از 29 تیر ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.

در این طرح، 216 نفر از اساتید دانشگاه‌های استان در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با گذراندن کلاس‌های ویژه این طرح (کلاس‌های اخلاق علمی و حرفه‌ای، اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی) حضور یافتند.

اختتامیه این طرح در مهمانسرای مهندسی با حضور اساتید و خانواده‌هایشان برگزار شد که در پایان قرعه‌کشی حج عمره و تجلیل از مدرسان این طرح؛ استاد حسین سروقامت و استاد غلام‌نبی گلستانی صورت پذیرفت.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول