اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس خبر داد

برگزاری همایش راهکارهای ارتقای فرهنگ کار در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: همایش راهکارهای ارتقای فرهنگ کار و تلاش در استان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش راهکارهای ارتقای فرهنگ کار در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عباس عباسی در دهمین جلسه شورای اداری استان فارس از برگزاری همایش راهکارهای ارتقای فرهنگ کار و تلاش در استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار فارس، همایش راهکارهای ارتقای فرهنگ کار و تلاش 27 مهر‌ماه 91 در شیراز برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس ادامه داد: با برگزاری همایش راهکارهای ارتقای فرهنگ کار و تلاش به دنبال تقویت خودباوری و روحیه اعتماد به نفس در مردم هستیم.

وی گفت: این همایش در قالب مقالات سفارشی و فراخوان مقالات عام برگزار می‌شود و علاقمندان تا 31 شهریور‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

عباسی با اشاره به محورهای همایش راهکارهای ارتقای فرهنگ کار و تلاش در استان فارس افزود: مفهوم‌سازی فرهنگ کار و تلاش، ارزیابی نقش و کارکرد عوامل موثر بر فرهنگ کار و تلاش، بررسی تاریخی و تطبیقی فرهنگ کار و تلاش، تصویرسازی و ارزیابی وضعیت موجود فرهنگ کار و تلاش در استان فارس و تصویرسازی وضع مطلوب و راهکارهای نهادینه‌سازی و ارتقای فرهنگ کار و تلاش در استان فارس از جمله محورهای این همایش است.

وی افزود: با استعانت از پروردگار متعال و در راستای ارتقای فرهنگ کار و تلاش در سطح استان فارس به دنبال تدوین سند راهبردی توسعه و ارتقای فرهنگ کار و تلاش در استان هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در پایان از تمام تشکل‌های بخش خصوصی، محققان، صا‌حبنظران و فعالان اقتصادی خواست در راستای تنظیم پیش‌نویس این سند مراتب همکاری خود را از طریق نشانی الکترونیکی info@farslabour.ir یا دورنگار 2287857 مربوط به دبیرخانه همایش (اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی) اعلام کنند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول