اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرهمایش نقش میراث فرهنگی بر شکل‌گیری هویت ملی:

صاحب‌نظران استقبال خوبی از همایش کرده‌اند

خبرگزاری فارس: دبیر همایش نقش میراث فرهنگی بر شکل‌گیری هویت ملی گفت: صاحب‌نظران استقبال خوبی از این همایش کرده‌اند.

صاحب‌نظران استقبال خوبی از همایش کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالمحمد طاهری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نخستین کنفرانس بین‌المللی نقش میراث فرهنگی بر شکل‌گیری هویت ملی در شیراز برگزار می‌شود.‌

دبیر همایش نقش میراث فرهنگی بر شکل‌گیری هویت ملی، ابراز داشت: این همایش با حضور صاحب‌نظران رشته‌های مختلف، پانزدهم و شانزدهم شهریور ماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود. 

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با همراهی واحدهای کازرون و مرودشت و همچنین همکاری دانشگاه توکیو ژاپن این همایش را برگزار می‌کنند.

طاهری تصریح کرد: برای شرکت در این همایش 454 چکیده مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است که از این تعداد 428 چکیده مقاله در مرحله مقدماتی پذیرفته شده‌اند.

وی محورهای این همایش را شامل هویت ملی و میراث فرهنگی، هویت ملی و ارزش‌های بومی، دین و میراث فرهنگی، هویت ملی و ارزش‌ها، هویت ملی و امنیت، هویت ملی و جهاد اقتصادی، هویت ملی و فرهنگ دینی، هویت ملی و تعامل با فرهنگ‌های برون‌مرزی، تبیین هویت ملی در هزاره سوم و موضوعات مربوطه دیگر در رشته‌های علوم انسانی، باستان‌شناسی، معماری و هنر برشمرد.‌

دبیر همایش نقش میراث فرهنگی بر شکل‌گیری هویت ملی تصریح کرد: صاحب‌نظران از این همایش استقبال بسیار خوبی انجام داده‌اند که امیدواریم همایشی را در حد و اندازه نام استان فارس و دانشگاه آزاد برگزار کنیم.

وی گفت: معماری جایگاه ویژ‌ه‌ای در چکیده مقالات ارائه شده داشته ضمن آنکه مقالات بسیار خوبی در حوزه هویت ملی و امنیت به دبیرخانه رسیده است.

طاهری افزود: شرکت‌کنندگان از دانشگاه‌های دولتی به تحقیقات میدانی علاقه بسیاری نشان داده‌اند و از طرفی پژوهش‌های شرکت‌کنندگان ژاپنی با محوریت تمدن بوده است.

به گزارش فارس، نخستین کنفرانس بین‌المللی نقش میراث فرهنگی بر شکل‌گیری هویت ملی با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی اواسط شهریور ماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول