اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دهمین بار

همایش اعضای جامعه اسلامی ناصحین استان قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: دهمین همایش اعضای جامعه اسلامی ناصحین استان قم با حضور مسئولان نیروی انتظامی، نماینده مردم قم در مجلس و اعضای این جامعه برگزار شد.

همایش اعضای جامعه اسلامی ناصحین استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دهمین همایش اعضای جامعه اسلامی ناصحین استان قم شب گذشته با حضور حجت‌الاسلام آشتیانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان، جعفری معاون دادستان قم و مسئولان ستاد پیشگیری و احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد.

در این مراسم در ادامه سردار مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان در جایگاه حاضر شد و با تاکید بر اینکه ضربه سنگینی به دین و نظام اسلامی از بی‌تفاوتی افراد نسبت به ناهنجاری وارد می‌شود، اضافه کرد: مهم‌ترین مشکل اساسی مسلمانان و جامعه اسلامی ایران این است که عده‌ای در برابر ناهنجاری‌های جامعه سکوت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر شرایط جامعه، بازار، مدارس و ادارات کشور راضی‌کننده نیست به این دلیل است که افراد وظیفه خود را انجام نداده‌اند اضافه کرد: با بعضی برخوردهای تند نباید جوانان را از جامعه حذف کرد.

مجتبایی در پایان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی افتخار می‌کند که حامی و پشتیبان آمران به معروف باشد اضافه کرد: هر قدر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گسترش یابد، وظیفه نیروی انتظامی کاهش می‌یابد.

همچنین حجت‌الاسلام علی‌اکبر آقامیری رئیس شورای مرکزی جامعه اسلامی ناصحین استان قم با تاکید بر اینکه اگر بدحجابی در جامعه گسترش داشته است از کم‌ کاری افراد بوده نه دین اضافه کرد: دین، روایات و قرآن به خوبی امر به معروف و ممانعت از منکر را تفسیر کرده‌اند اما متأسفانه افراد به وظیفه خود عمل نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آمران به معروف جامعه ناصحین تجارب بسیاری در شیوه بیان این فریضه دارند اظهار کرد: نوع بیان‌ها و تذکر لسانی تخصصی شده و برخوردهای قهری به صفر رسیده است.

در ادامه این همایش حجت‌الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و با تاکید بر اینکه دشمن امروز با تمام توان می‌خواهد فساد را در جامعه گسترش دهد، اظهار کرد: تلاشی که آمران به معروف می‌کنند موجب تقویت جامعه و مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آمران به معروف مسئولیت خطیری دارند و سال‌ها است که در این راه جهاد می‌کنند خاطر نشان کرد: دشمن تا جایی که بتواند مفاسد را گسترش می‌دهد اما ناصحین و آمران به معروف باید مانع این حملات شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن برای اشاعه منکر در قم برنامه‌ریزی کرده است اضافه کرد: ان‌شاءالله با فعالیت‌های آمران به معروف این هجمه خنثی خواهد شد.   

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول