اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد شهرستان البرز عنوان کرد

افزایش جشنواره‌های هنری با بهره‌برداری از تالار شهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز، گفت: با بهره‌برداری از تالار شهر، ظرفیت برگزاری و میزبانی جشنواره‌های هنری استان قزوین افزایش می‌یابد.

افزایش جشنواره‌های هنری با بهره‌برداری از تالار شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، ابوالفضل ابراهیمی فلاح در ضیافت افطار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر الوند که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور هنرمندان این شهر برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌ها و استعداد‌های درخشان فرهنگی و هنری این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان البرز از ظرفیت‌ها و استعداد‌های بسیار خوبی در زمینه‌های فرهنگی و هنری برخوردار است و هنرمندان ممتازی در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف هنری به استان و حتی کشور معرفی کرده است.

وی یکی از مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز را کمبود فضای آموزشی و فرهنگی دانست و عنوان کرد: با توجه به وجود هنرمندان کثیر و ظرفیت‌های بالای شهر الوند، کمبود فضاهای فرهنگی یکی از مشکلات اساسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان البرز افزود: در سال جاری با بهره‌برداری از تالار شهر، ظرفیت و فضای کافی برای اجرای برنامه‌های خود برای برگزاری جشنواره‌ها و میزبانی استان در مسابقات متعدد را خواهیم داشت.

ابراهیمی فلاح در ادامه افزود: در سالی که گذشت، با تعامل و همفکری هنرمندان، توانستیم برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی برگزار کنیم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برگزاری سه جشنواره استانی نمایشنامه خوانی اقبال، خوشنویسی بانوان گوهرشاد و تولیدات آموزشگاه‌های آزاد هنری به میزبانی شهر الوند اشاره کرد.

وی در پایان ابراز کرد: به لطف و یاری خداوند امیدواریم که امسال نیز با حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و همچنین همت هنرمندان بتوانیم برای دومین سال نیز این جشنواره‌ها را برگزار کنیم و با اجرای این برنامه‌ها، گام‌های مثبتی در اعتلای فرهنگ و هنر شهرستان برداریم.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول