اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد ایلام خبر داد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایلام

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان ایلام از برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان ایلام خبر داد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی چراغی‌پور ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌های استان ایلام اظهار داشت: این جشنواره که همزمان با سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برپا می‌شود نوید بخش تحقق این فرمان رهبری در استان ایلام است.

وی ادامه داد: تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اطلاع‌رسانی هنرمندانه اقدامات و کارهای ملی، بخشی و استانی به مردم از مهم‌ترین علل برپایی این نمایشگاه است.

چراغی‌پور تصریح کرد: آشنایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و دبیرخانه استانی از توانایی‌ها، دستاوردها و تجربیات موفق یکدیگر برای ایجاد تعامل و هم‌افزایی و ارتقای کیفی فعالیت‌ها از مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان ایلام گفت: این جشنواره چهارم شهریور ماه همزمان با هفته جهانی مساجد در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برپا می‌شود.

وی ادامه داد: 25 غرفه برای برپایی این نمایشگاه در شهر ایلام پیش‌بینی شده که آثار ارائه شده در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

این مسئول اضافه کرد: در این نمایشگاه جدیدترین تولیدات فرهنگی، هنری و نخبگان اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام در معرض دید قرار خواهد گرفت.

چراغی‌پور تصریح کرد: غرفه شهداء، غرفه کانون‌های فرهنگی هنری روستایی، غرفه‌های کتابخانه‌ای و ... از دیگر بخش‌های این نمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول