اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه:

دوره تبلیغات بلندگویی در شهرها گذشته است / زبان هنر بهترین زبان برای تبلیغ است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: امروزه با وجود ابزارهای الکترونیکی اطلاع‌رسانی، دوره تبلیغات بلندگویی در شهرها گذشته است.

دوره تبلیغات بلندگویی در شهرها گذشته است / زبان هنر بهترین زبان برای تبلیغ است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، سید محمد حسینی‌طلب در نشست با فرماندار و اعضای شورای فرهنگ اجتماعی این شهرستان با اشاره به اهمیت شب‌های قدر و روز قدس اظهار کرد: با توجه به عظمت و اهمیتی که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دارد انتظار داریم نهادها و دستگاه‌ها همکاری لازم در این زمینه و همیاری در کنترل و ساماندهی جمعیت را داشته باشند.

حسینی‌طلب با بیان اینکه نصب هرگونه پوستر، بنر و اطلاعیه در سطح شهرستان باید مورد بررسی قرار گیرد، گفت: تبلیغات شهری به وسیله بلندگو آزار دهنده و بسیار مخرب است.

وی افزود: اگر به سمت تبلیغات دیجیتالی برویم مشکلات زیادی در این زمینه که در گذشته وجود داشته برطرف خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: اگر پیوست‌های فرهنگی در اتاق فکر درون هر نهاد وجود داشته باشد این مسئله خود کارکرد فعالیت‌های فرهنگی را بالا می‌برد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به مدت کردن بنرها عنوان کرد: در این زمینه باید نشستی تشکیل داده و از چاپخانه‌ها دعوت شود تا در جریان کار و قانون قرار بگیرند و با هماهنگی کارهای خود را انجام دهند.

حسینی‌طلب با بیان اینکه باید از ظرفیت هنر برای طراحی تبلیغات و طراحی شهر استفاده کنیم، تأکید کرد: امروزه ظرفیت و جایگاه هنر بر هیچ کس پوشیده نیست ولی در شهرستان‌های استان ما به این موضوع چندان توجه نمی‌شود.

وی خواستار نظارت بیشتر بر کارهای تبلیغاتی شد و اذعان داشت: فعالیت‌های تبلیغات شهری باید کاملا کارشناسی شده باشد.

این مسئول ادامه داد: از ظرفیت نماز جمعه باید در زمینه بسترسازی فرهنگ و کارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی استفاده بیشتری شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و تبلیغات ابراز داشت: ظهور و حضور رسانه و مطبوعات در این میدان بسیار مؤثر است چرا که مردم از این طریق آگاه می‌شوند.

حسینی‌طلب متذکر شد: باید از مضامین ریز فرهنگی و هنری در تبلیغات استفاده شود تا شاهد پیشرفت سریع‌تری در این عرصه باشیم.

انتهای پیام/20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول