اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی:

تعالی فرهنگی دانشجویان از برکات طرح ضیافت بود

خبرگزاری فارس: دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: تعالی ابعاد فرهنگی و ارتقای روحیه معنوی دانشجویان از برکات طرح ضیافت اندیشه قرآنی در دانشگاه بود.

تعالی فرهنگی دانشجویان از برکات طرح ضیافت بود

به گزارش خبرگزاری فارس علیرضا اقدامی عصر امروز در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه قرآنی خواهران در سالن اجتماعات دانشگاه واحد رشت با اشاره به اینکه منطقه 17 آزاد اسلامی نخستین سال استقلال خود را پشت سر گذاشته و اجرای طرح ضیافت اندیشه قرآنی را به طور مستقل از دیگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای نخستین بار تجربه کرده است، اظهار کرد: این طرح با موفقیت به پایان رسید.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بخش عمده‌ای از پرداخت هزینه‌های مربوط به طرح ضیافت را بر عهده گرفته است، افزود: تفاوت بین دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های دولتی در این است که در دانشگاه‌های دولتی هزینه طرح مذکور زیر نظر دفتر نمایندگی نهاد رهبری تامین می‌شود.

این مسئول، از دیگر واحدها و مراکز دانشگاه آزاد گیلان خواست تا سهم هزینه‌های خود را برای مشارکت در این طرح پرداخت کنند.

وی با اشاره به حضور 260 دانشجوی پسر در واحد لاهیجان و 110 دانشجوی دختر در واحد رشت برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه قرآنی ابراز کرد: از میزان رضایت‌مندی این دانشجویان می‌توان به اجرای موفقیت‌آمیز آن پی برد و برگزاری چنین برنامه‌هایی در دانشگاه‌ها از جمله امور فرهنگی است که نیاز به استمرار دارد.

اقدامی با بیان اینکه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر ارتقای ابعاد فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور تاکید دارد، اذعان کرد: وظیفه ما به عنوان خادمان دانشگاه آزاد اسلامی فراهم کردن چنین بسترهایی برای رشد ابعاد همه جانبه دانشجویان در کنار ارتقای علمی آنهاست زیرا تعالی ابعاد فرهنگی و ارتقای روحیه معنوی دانشجویان از برکات طرح ضیافت اندیشه قرآنی در دانشگاه بوده است.

وی با اشاره به اجرای مستقل طرح ضیافت در دانشگاه آزاد ادامه داد: با اجرای این طرح به این نتیجه رسیدیم که قادریم کارهای بسیار بزرگ را به تنهایی انجام دهیم و اگر امسال در جایی کمبودهایی وجود داشت طبق تجربه در سال‌های آینده حتما جبران می‌شود.

این مسئول حضور دانشجویان در اینگونه طرح‌ها را در ارتقای آگاهی و توانمندی دانشجویان علیه توطئه‌های دشمن تاثیرگذار خواند و افزود: امروز با گذشت 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز دشمن دست از توطئه‌های خود علیه نظام اسلامی برنداشته و کسب اطلاعات بیشتر دانشجویان از مسایل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی روز برای تقابل با اندیشه‌ها و توطئه‌های دشمن در این راستا ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه استقلال کشور ما ایران موجب آزار بسیاری از کشورهای اروپایی و غربی شده است، تصریح کرد: آینده نظام برای حفظ استقلال نیازمند دانشجویان و تحصیل‌کرده آگاه، مومن و انقلابی است.

اقدامی با اشاره به درخشش بسیاری از اساتید و دانشجویان نخبه در بخش علمی اضافه کرد: دانشجویان در طرح ضیافت آموختند که می‌توان در کنار علم‌آموزی به ارتقای دیگر ابعاد روحی و معنوی و فرهنگی نیز پرداخت.

وی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های طرح خواند و متذکر شد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی نیاز دانشجویان است تا از این طریق بتوانند پیام خود را به مسئولان برسانند.

به گزارش فارس، در این مراسم که با اجرای گروه تواشیح نورالهدی رشت، پخش کلیپ طنز و گزارش عملکرد طرح همراه بود، چهار کمک هزینه سفر حج دانشجویی بین دانشجویان به قرعه‌کشی گذاشته شد.

طرح ضیافت اندیشه قرآنی دانشگاه آزاد منطقه 17 نیز با پایان این مراسم که از دوم ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرده بود، به پایان رسید.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول