اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 400 دانشجو

طرح ضیافت دانشگاه‌های پزشکی کرمان آغاز شد

خبرگزاری فارس: نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم ‌پزشکی کرمان گفت: طرح ضیافت اندیشه با شرکت 400 دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان، جیرفت و بم در کرمان آغاز شد.

طرح ضیافت دانشگاه‌های پزشکی کرمان آغاز شد

حجت‌الاسلام علی عارفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آغاز طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان اظهار داشت: این طرح با شرکت 280 دانشجوی دختر و 120 دانشجوی پسر از دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان، جیرفت و بم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی طرح ضیافت اندیشه برای دانشجویان شرکت کننده به عنوان چهار واحد درسی محسوب می‌شود، دانشجویان شرکت کننده در برنامه‌های فرهنگی این طرح نیز شرکت می‌کنند.

عارفی برگزاری نمایشگاه کتاب، ایستگاه بلوتوث، رادیو ضیافت، روزنامه ضیافت و برنامه‌های متنوع دیگری چون آموزش قرآن، مناجات و سخنرانی مبلغان را از جمله برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه عنوان کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: 15 پاتوق فرهنگی برای دانشجویان در نظر گرفته شده که شرکت کنندگان در طرح ضیافت اندیشه باید در 10 پاتوق فرهنگی شرکت کنند.

عارفی با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: این امام همام در زمینه سیاسی، سیاست‌مداری بزرگ بود و شخصیت دومین امام شیعیان امام حسن (ع) پسندیده خداوند است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول