اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار تاکید کرد

لزوم حفظ تعهد و پاسداری از شأن قلم توسط خبرنگاران

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار گفت: خبرنگاران باید حفظ امانتداری، تعهد و پاسداری از شأن و منزلت قلم را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

لزوم حفظ تعهد و پاسداری از شأن قلم توسط خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طهماسبی ظهر امروز در جمع مردم قیدار با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار حفظ امانتداری در نشر مطالب را از وظایف مهم خبرنگاران عنوان کرد.

وی تصریح کرد: باید مطالبی که توسط خبرنگاران نوشته می‌شود بر اساس واقعیت بوده و موجب ایجاد تشویش در جامعه نشود.

امام جمعه قیدار در ادامه با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد، رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان جامعه است.

وی همچنین با اشاره به هفته اکرام ایتام بر لزوم حمایت از فقرا، نیازمندان و مستمندان جامعه تاکید کرد و دستگیری از نیازمندان جامعه را وظیفه همه افراد جامعه عنوان کرد.

طهماسبی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه رعایت احکام اسلامی در جامعه افزود: سعادت و افتخار جامعه با رعایت این احکام حاصل می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیاد، مبتکران و مخترعان افزود: حمایت از این گروه‌ها باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه صعود به قله‌های افتخار از نظر علمی با حمایت نخبگان و مخترعان صورت می‌گیرد، از مسئولان خواست اقدامات لازم را در حمایت از این گروه‌ها انجام دهند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول