اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

خبرنگاران اهداف انقلاب را در صدر فعالیت‌ها قرار دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: خبرنگاران اهداف و ارزش‌های انقلاب را در صدر فعالیت‌های خود قرار داده و ترویج اسلام را مدنظر قرار دهند.

خبرنگاران اهداف انقلاب را در صدر فعالیت‌ها قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عنبرآباد با تبریک به مناسبت ولادت امام حسن(ع) اظهار داشت: ایشان از شخصیت ویژه‌ای برخوردار بودند و احترام خاصی به پدر و مادر خود داشتند.

وی امام حسن(ع) را کوه علم و بردباری معرفی کرد و افزود: امام حسن(ع) بردبار، شجاع و باسخاوت بود و الگو گرفتن از زندگی امام حسن مجتبی(ع) را در زندگی بسیار مؤثر دانست.

امام جمعه عنبرآباد با گرامیداشت هفته اکرام و ایتام گفت: همه مسلمانان موظف هستند به اندازه توان مالی خود به فقرا و نیازمندان کمک کنند و در این ماه به فقرا اطعام بدهند.

وی در ادامه به 14 مرداد سالروز حقوق بشر اشاره کرد و بیان داشت: کشورهایی که ادعای حقوق بشر می‌کنند، عملکرد یک ساله خود را گزارش بدهند؛ کشورهای آمریکا، انگلیس و ... که خود را جزو کشورهای مدافع حقوق بشر می‌دانند هر جا که منافع خودشان باشد، سکوت می‌کنند و هر جا منافع خودشان در خطر باشد، حرف از حقوق بشر می‌زنند.

دشت‌آبادی تصریح کرد: استکبار باید پاسخگوی جنایت‌های خود در میانمار و قتل عام مسلمانان بی‌گناه این کشور و همچنین دیگر جنایت‌ها از جمله بمباران هیروشیما باشد.

امام جمعه عنبرآباد 17 مرداد ماه روز خبرنگار را گرامی داشت و گفت: محمود صارمی، خبرنگار جمهوری اسلامی در افغانستان به دست طالبان به همراه کارکنان سرکنسولگری ایران به شهادت رسید و شورای فرهنگ عمومی کشور در نخستین سالگرد واقعه روز 17 مرداد را به پاس مقام و حرفه صارمی روز خبرنگار نامید.

وی وظیفه اصلی خبرنگاران را ترویج اسلام دانست و تصریح کرد: خبرنگاران اهداف و ارزش‌های انقلاب را در صدر فعالیت‌های خود و ترویج اسلام را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول