اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تقویت تعامل بسیج و روحانیت

همایش ائمه جمعه و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های قروه برگزار شد

خبرگزاری فارس: در راستای تقویت تعامل روحانیون با پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج بعد از ظهر امروز در حسینیه شهدای سپاه قروه برگزار شد.

همایش ائمه جمعه و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های قروه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، در این همایش امام جمعه قروه با اشاره به اینکه مساجد منبرهای معارف اجتماعی هستند، گفت: سنگرهای مسجد را نباید کوچک پنداشت و با آگاهی و به‌روزرسانی اطلاعات با محتوا حرکت کرد.

حجت‌الاسلام صفرعلی احیا در ادامه با اشاره به ارزش در کنار هم بودن روحانیت، بسیج، طلاب و جوانان تصریح کرد: گره خوردن این قشرها با توده مردم، انقلاب اسلامی ایران را آفرید و سرنوشت هشت سال دفاع مقدس را رقم زد تا در عرصه جهاد اصغر ملت ایران با سرافرازی در برابر دنیای استکبار بایستد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون و در عرصه جهاد اکبر که همان مقابله با جنگ نرم دشمن است، تقویت تعامل و ارتباط این اقشار بیشتر از هر زمان دیگری لازم است، تاکید کرد: این ارتباط و هماهنگی باید به صورت فرهنگی فراگیر درآید چراکه نقش بسیج و روحانیت در تمامی زمان‌ها و عرصه‌ها نقشی سازنده و تاثیرگذار بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه هم در این همایش با اشاره به اینکه محوریت برنامه‌های بسیج بر دو رویکرد دفاعی و فرهنگی استوار است، گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج نیازمند نظارت کارشناسان خبره فرهنگی است که روحانیون سرآمد این عرصه هستند.

جعفر کاوه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد: کیفی‌سازی فعالیت‌ها و میزان اثربخشی برنامه‌ها، نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌ها و ارتقای آمادگی‌های رزمی و دفاعی، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، استفاده از برنامه‌های پایگاه‌محور و حوزه‌محور، تمرکززدایی برنامه‌ها از ناحیه مقاومت بسیج و تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از جمله اهداف این همایش است.

وی در پایان ماموریت اصلی و محوری بسیج در سال‌جاری را اجرای طرح صالحین اعلام کرد و افزود: این طرح در پایگاه‌های مقاومت بسیج شروع شده است که برای تقویت آن از ظرفیت غنی روحانیت استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول