اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

مادران آگاه نقش مهمی در بصیرت اسلامی فرزندان دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان گفت: مادران آگاه برای پیدایش بینش و بصیرت اسلامی در تربیت فرزندان، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

مادران آگاه نقش مهمی در بصیرت اسلامی فرزندان دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، لطیف صادقی در مراسم همایش بسیج جامعه خواهران در رضویه خراسانی‌های زاهدان اظهار داشت: عصر پرفروغ حضور، شکوفایی و پیشرفت زنان و کسب موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در داخل و خارج از کشور را مرهون فرمان امام(ره)، زعامت رهبر و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

وی بالندگی، آگاهی‌بخشی، اشتغال و ارتقای سطح آموزش در لوای بسیج را از کارهای تاثیرگذار این نهاد انقلابی عنوان کرد و افزود: آوردن زنان از فضای بسته خانه به عرصه اجتماع در صورتی که منجر به آگاهی و افزونی بینش شود شکوفایی استعداد فرزندان را در بر دارد.

فرماندار زاهدان به نقش موثر زنان در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: کتاب "دا" نمونه بارز عینی از شهامت و شجاعت مادران ایرانی است که خواندن آن برای هر زن ایرانی ضرورت دارد.

صادقی اصلاح در مبارزات بیداری اسلامی و به‌کارگیری الگوی انقلاب ایران در این مبارزات را یادآور شد و گفت: آگاهی در بینش و بصیرت اسلامی را باید از تربیت کودکان در فضای خانه و با مادرانی آگاه آغاز کرد که این امکان را بسیج برای جامعه خواهران فراهم کرده است.

مشاور شورای عالی بسیج جامعه زنان سیستان‌وبلوچستان نیز در این همایش اظهار داشت: خواهران بسیجی مسلمان جامعه ایران به واقع همان مصادیق عینی فرمایش امام راحل مبنی بر "شجره طیبه" هستند که ریشه در خاک و شاخه در آسمان دارند و ثمره آن به اراده پروردگار، سربازان و دلاوران بسیجی که در عرصه‌های مختلف درخشیده است.

طیبه اسماعیلی با یادی از شهیده زن "ناهید فاتحی کرجو" خاطرنشان کرد: دشمنان ما به مثابه همان گیاه هرزی که روی خاک روییده و قراری ندارند دست به ترور و تحریم می‌زنند.

وی ثبوت و صلابت زنان مسلمان بسیج جامعه ایران را نشأت گرفته از ایمان و اعتقاد سرشار درونی آنها دانست و گفت: "ناهید فاتحی کرجو"، دختر 17 ساله‌ای بود که اشرار کوموله با بدترین شکنجه‌ها او را به شهادت رساندند، نمونه‌ای از ایستادگی بر اعتقاد است که هرگز حاضر به توهین به امامت و ولایت نشد و زیر شکنجه‌ها به شهادت رسید.

مشاور شورای عالی بسیج جامعه زنان سیستان‌وبلوچستان افزود: آنچه برای زنان و دختران ما ارزش است، تقوای الهی، عزت و سربلندی است.

در پایان این همایش، از 10 تن از خانواده‌ شهدای جامعه بسیج استان قدردانی شد و بیانیه‌ای توسط یکی از خواهران بسیحی قرائت شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول