اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا:

طرح ولایت زمینه‌ساز تربیت دانشجویان هم‌طراز با معیار‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون فرمانداری شهرستان بویین زهرا گفت: طرح ولایت زمینه‌ساز تربیت دانشجویان هم‌طراز با معیار‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

طرح ولایت زمینه‌ساز تربیت دانشجویان هم‌طراز با معیار‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مصطفی شاه‌محمدی عصر امروز در دیدار با تعدادی از دانشجویان جهادگر شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه برگزاری طرح ولایت موجب تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌شود، اظهار کرد: دانشجویان و نخبگان امروز به عنوان پرچمداران اصلی توسعه و پیشرفت کشور هستند که باید با حمایت و پشتیبانی از سوی مسئولان و مدیران اجرایی در کشور به سوی این عرصه‌ها و فرصت‌ها سوق داده شوند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا تداوم سیره و آرمان‌های انقلاب را در گرو اشاعه مبانی اسلامی عنوان کرد و افزود: به هر میزان که مسئولان و نهاد‌های فرهنگی همت و اراده قوی‌تر در این موضوع از خود نشان‌ دهند به همان اندازه نیز پایداری نظام اسلامی در برابر مشکلات و تهدیدات بیشتر شده و دشمنان نیز در اعمال تحریم‌های خویش شکست می‌خورند.

وی با بیان اینکه برپایی دوره‌های طرح هجرت بسیج سازندگی در کشور در حقیقت مفهوم اصلی انقلاب اسلامی را در امر خدمت‌رسانی به محرومان و افراد مستضعف بیان می‌کند، گفت: کار در عرصه فرهنگی امر و وظیفه‌ای بسیار سنگین است که بر دوش تمام افراد و نهاد‌های متولی این امر گذاشته شده و همه به نوعی در این عرصه دخیل هستند تا کشور را از گزند دسیسه‌های شوم، ضد‌فرهنگی و ضدارزشی دشمنان و به‌ ویژه غرب نجات دهند.

معاون فرمانداری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دشمنان امروز در جنگ نرم با بهره‌گیری از ماهواره‌ها و شبکه‌های ضد‌فرهنگی به دنبال ریشه‌کنی اصول و معیار‌های کلیدی انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: باید در داخل جامعه همواره با اراده و بینش قوی تلاش کرد تا عرصه برای گرایش جوانان به سوی معنویات مهیا شده و نقشه‌های غیراخلاقی دشمنان در این جبهه خنثی شود.

شاه‌محمدی عدم اختصاص درست اعتبار و بودجه فرهنگی را معضلی بزرگ در مسیر اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی دانست و خاطر‌نشان کرد: حضور مقتدر و عزت‌مند در عرصه فرهنگ و هنر اسلامی موجب این می‌شود که ملت‌های دیگر جهان بیدار شده و طعم شیرین اصول اسلامی را بچشند.

وی در خاتمه اظهار کرد: توسعه فرهنگی در این شهرستان در طول دو سال اخیر رشد بسیار زیاد و قابل ‌توجهی را داشته است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول