اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

برگزاری نخستین اردوی دانش‌آموزی طرح ولایت در دنا

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی طرح ولایت دانش‌آموزی این استان به مدت 10 روز در شهرستان دنا برگزار شد.

برگزاری نخستین اردوی دانش‌آموزی طرح ولایت در دنا

شهرام مهدوی‌مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دنا اظهار کرد: اولین اردوی طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مدت 10 روز در اردوگاه شهید مطهری سی‌سخت با شرکت 340 نفر از دبیرستان‌های استان برگزار شد.

وی افزود: این اردو با هدف آشنایی دانش‌آموزان بسیجی با تشکیلات و سازمان بسیج دانش‌آموزی و آشنایی با مبانی دینی و اعتقادی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع مقدس و همچنین آشنایی با طرح شجره طیبه صالحین در مدارس برگزار شد.

مهدوی‌مطلق خاطرنشان کرد: در این اردو از هر دبیرستان یک نفر شرکت کردند و افراد شرکت‌کننده در این طرح بعد از طی این دوره به عنوان جانشین پایگاه‌های بسیج مدارس منصوب می‌شوند و به عنوان دبیران اجرایی شجره طیبه صالحین در راه‌اندازی گروه‌های تربیتی معرفتی در مدارس اقدام خواهند کرد.

این مسئول گفت: در این دوره آموزشی از اساتید مؤسسه آموزشی حضرت امام در قم، ائمه جمعه استان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مدرسین حوزه استفاده شد.

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان این دوره از کارخانه آب معدنی شهر سی‌سخت و مناطق تفریحی و اماکن زیارتی در فوق برنامه‌ها بازدید کردند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دوره با دو رویکرد برنامه‌های تخصصی با سرفصل‌های علمی تخصصی و فوق برنامه در جهت تمرین عملی تشکیل حلقه آشنایی با مبانی ولایت فقیه انجام گرفت. 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول