اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌زهرا:

هدف طرح ولایت تربیت جوانان هم‌رتبه با انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: هدف طرح ولایت تربیت جوانان و نوجوانان هم‌رتبه با معیارهای اصیل انقلاب اسلامی است.

هدف طرح ولایت تربیت جوانان هم‌رتبه با انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا مصطفی‌شاه محمدی عصر امروز در دیدار با جمعی از جوانان و دانشجویان بسیجی شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه برپایی دوره‌های مختلف فرهنگی و بصیرتی در سطح کشور موجب افزایش روحیه معنوی و دینی در جوانان و نوجوانان می‌شود، اظهار کرد: لازم است تا با ساز و کاری قوی و منسجم و همچنین با بهره‌مندی از شیوه‌های نو و متفاوت عرصه‌ای مناسب و درخشان برای تجلی استعداد‌ها و انگیزه‌های خارق‌العاده جوانان ایران فراهم شود.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا توجه و حمایت‌های مادی و معنوی از اقشار گسترده جوانان و دانشجویان را از وظایف خطیر و اولویت‌های اساسی مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی عنوان و افزود: از تمام کسانی که در عرصه‌های گوناگون هنری و فرهنگی دارای خلاقیت و توانمندی هستند، دعوت می‌کنیم تا ضمن تعامل مشترک زمینه را برای توسعه فرهنگی جامعه مهیا کنند.

وی با بیان اینکه کشور در سال‌های اخیر در زمینه استعداد‌یابی در جوانان و به ویژه دانش‌آموزان به موفقیت‌های خیره‌کننده و چشمگیری دست‌یافته است، عنوان کرد: به هر میزان که به مسئله نخبه‌پروری و پشتیبانی از نیرو‌های نسل جوان و پویای جامعه توجه ویژه و بیشتری صورت گیرد، به همان اندازه نیز سلامت و امنیت اخلاقی در جامعه نهادینه می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان بوییین‌ زهرا با ابراز رضایت‌مندی از برگزاری دوره‌های ویژه طرح‌ هجرت بسیج دانشجویی اظهار کرد: برپایی اینگونه اردو‌ها هر ساله در سراسر کشور موجب پیوند عمیق نسل جوان با ارزش‌های انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی، توسعه و آبادانی می‌شود.

شاه‌محمدی برپایی طرح ولایت را نیز پیش‌زمینه‌ای مؤثر، قوی و اثر‌گذار در تعلیم روحی و اخلاقی جوانان عنوان و بیان کرد: طرح ولایت در حقیقت به دنبال تربیت و تعلیم جوانان و نوجوانان هم‌رتبه با آرمان‌ها و ارزش‌های والا و اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اقدامات و برنامه‌های انجام شده در شهرستان بویین‌ زهرا در زمینه استعدا‌یابی در جوانان و حمایت از اقشار نخبگان را بسیار امیدوارکننده و رو به رشد ذکر کرد و افزود: در سال 91 با همکاری بیشتر میان مسئولان دستگاه‌ها و ادارات اجرایی شاهد توجه هرچه بیشتر به مسئله جوانان در سراسر این شهرستان هستیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول