اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

اردوهای طرح ولایت در سیستان‌و‌بلوچستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت و آموزش بسیج سازمان بسیج دانشجویی سپاه سیستان‌وبلوچستان گفت: اردوهای طرح ولایت ویژه دانشجویان بسیجی با شرکت بسیجیان استان در ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

اردوهای طرح ولایت در سیستان‌و‌بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان، محمدرضا بختیاری اظهار داشت: اردوی طرح ولایت ویژه دانشجویان بسیجی با بیان مباحث علمی آموزشی به ویژه آموزش مبانی اندیشه اسلامی در سه سطح آموزشی، مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

وی افزود: سطح اول این طرح در هفته بسیج و با شرکت بیش از 300 دانشجوی بسیجی خواهر و برادر در مرکز استان برگزار شده که منتخبان، دانشجویان ممتاز و نخبه در این سطح برای گذراندن سطح دوم که مرحله آموزشی است در ماه مبارک رمضان به مدت 30 روز این دوره را سپری خواهند کرد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: سطح سوم طرح که تکمیلی است، تعداد 30 دانشجو برای رقابت در این مباحث برای شرکت در مرحله کشوری اعزام و در پایان به منتخبان، گواهی پایان دوره و طرح را که معادل مدرک حوزه علمیه قم است به دانشجویان اعطا می‌شود.

برگزاری اردوهای جهادی توسط پزشکان بسیجی در کنارک

فرمانده حوزه سیدالشهدا کنارک هم گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری با به کارگیری جوانان و بسیجیان و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، اردوهای جهادی در شهرستان کنارک آغاز به کار کرد.

جواد علی‌دادی افزود: امسال سپاه پاسداران کنارک 120 نفر از بسیجیان را در قالب اردوهای جهادی 15 روزه و تعداد 800 نفر از بسیجیان را در قالب اردوهای یک روزه به مناطق محروم اعزام خواهد کرد.

وی بیان داشت: علاوه بر این تعداد، پنج پزشک و پرستار به مدت 15 روز به معالجه و درمان رایگان بیماران در 10 روستای محروم این شهرستان می‌پردازند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول