اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان قم خبر داد

شرکت 300 دانشجوی قمی در طرح ولایت

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: 300 دانشجوی قمی در طرح ولایت استانی و کشوری شرکت می‌کنند.

شرکت 300 دانشجوی قمی در طرح ولایت

ابوالفضل ملاحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری دوره‌های طرح ولایت اظهار کرد: اردوهای طرح ولایت به منظور آشنا کردن دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی از سال 77 با همکاری سپاه و مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) آغاز شد و در طول این چند سال هزاران دانشجو با هدف تعمیق معنویت و مستحکم کردن پایه‌های اعتقادی خود در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: از سال‌های گذشته نیز این کار در سطح مقدماتی و تکمیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دنبال شد و امسال نیز سه هزار نفر در این رابطه میهمان دانشگاه فردوسی مشهد هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم افزود: افرادی که در سال‌های گذشته دوره‌های مقدماتی را طی کرده‌اند، در این دوره 37 روزه شرکت کرده و از برنامه‌های مفید آن استفاده می‌کنند.

وی ابراز داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته دانشجویانی از استان قم که در دوره مقدماتی این طرح شرکت کرده‌ بودند، در دوره تکمیلی شرکت خواهند کرد.

ملاحسنی گفت: در سطح استان از 14 تیرماه دوره استانی طرح ولایت دانشجویان دختر در دانشگاه قم در حال برگزاری است که تلاش کردیم از بهترین اساتید استانی و کشوری برای شرکت در این دوره استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: دوره طرح ولایت دانشجویان پسر استان قم در پائیز سال جاری در مشهد برگزار می‌شود که در این دوره نیز برنامه‌های مفیدی برای تقویت اعتقادات دانشجویان اجرا خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: هر سال شاهد استقبال بیشتر دانشجویان نسبت به قبل هستیم و تلاش می‌کنیم این دوره‌ها با کیفیت بیشتری برگزار شود.

وی افزود: طرح ولایت اگر درست در دانشگاه‌ها اجرا شود، می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را در دانشگاه‌ها کنترل کند.

ملاحسنی خاطر نشان کرد: سعی می‌کنیم از خروجی‌های طرح ولایت برای رهبری تجمع‌های بسیج دانشجویی استفاده کنیم تا دایره گسترش نفوذ این برنامه‌ها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول