اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

8500 واحد مسکونی مهر در شهرک ابریشم کرج احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: استاندار البرز گفت: 8500 واحد مسکونی مهر در شهرک ابریشم کرج احداث می‌شود.

8500 واحد مسکونی مهر در شهرک ابریشم کرج احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز در مراسم افتتاح دو باب مسجد در شهرک ابریشم کرج، اظهار داشت: براساس تمهیدات اندیشیده شده کار ساخت مسکن‌ها تا پایان دولت دهم به پایان رسیده و آماده واگذاری می‌شود.

وی ادامه داد: دولت نهم و دهم اقدامات بسیار سازنده‌ای را در بخش خانه‌دار شدن مردم انجام دادند و اجرای طرح مسکن مهر یکی از ماندگارترین طرح‌ها در این دولت به شمار می‌رود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: البته برخی از افراد قانون‌شکن همیشه تلاش داشته‌اند تا این اقدام مثبت دولت در زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف مردم را بی‌اهمیت و کمرنگ کنند لذا با اقدامات غیراخلاقی سعی در کمرنگ جلوه دادن این کار بزرگ داشتند.

فرهادی تأکید کرد: این اقدام تنها از سوی جهل و نادانی از سوی برخی از افراد صورت می‌گیرد و نشان‌دهنده دشمنی با تلاش‌های بی وقفه دولت است.

وی افزود: البته مردم هوشیار بوده و از این تلاش دولت بی‌نهایت راضی و خوشنود هستند.

وی گفت: امروز زمین‌های بکر و خالی شهرک ابریشم با ساخت این واحدهای مسکونی جان دیگری را به خود گرفته است لذا تلاش داریم تا با احداث طرح‌های زیربنایی و خدماتی و عمرانی این اقدام بزرگ دولت را پررنگ‌تر کرده و خدمات شایسته‌ای را به مردم و به ویژه ساکنان این شهرک ارائه کنیم.

استاندار البرز افزود: با اجرای طرح مسکن مهر یک میلیون نفر در پروژه‌های مسکن مهر مشغول کار ساخت و ساز شدند که تامین مصالح ساختمانی، درب و پنجره و 300 نوع کار ساختمانی آن سبب اشتغال شده است.

فرهادی در ادامه سخنان خود به وجود برخی از کمبودها در بخش آموزش و پروش، درمانگاه و ... در این شهرک اشاره کرد و گفت: تلاش داریم تا در آینده‌ای نزدیک این نواقص نیز برطرف شود.

براساس این گزارش، امروزه دو مسجد به نام‌های امام حسن مجتبی(ع) و یک مسجد دیگر به نام برادر ایشان امام حسین(ع) در شهرک ابریشم افتتاح شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول