اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‏گیرد

واگذاری اراضی مستعد کشاورزی فیروزکوه به بهره‏برداران

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: تا انتهای سال جاری بخش قابل توجهی از اراضی مستعد در خدمت بخش کشاورزی فیروزکوه به بهره‏برداران واگذار خواهد شد.

واگذاری اراضی مستعد کشاورزی فیروزکوه به بهره‏برداران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع، دیدار چهره به چهره با مردم و روستائیان برای احصای مسائل و مشکلات آنها امری پسندیده و ضروری است.

وی با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان کرد: تحقق این شعار نه تنها در سال جاری بلکه در سال‏های آینده باید همواره مد نظر مسئولان در عرصه خدمت‏رسانی به مردم قرار گیرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: از سال گذشته تاکنون قریب به 20 میلیارد ریال اعتبار با عنایت استاندار تهران و معاونان به دهیاری‏های این شهرستان کمک شده است.

افشارنادری اضافه کرد: در حال حاضر با اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‏های شهرستان فیروزکوه در سال جاری باید این اعتبارات با نظارت بخشداری‏ها و معاونت عمرانی فرمانداری این شهرستان در راستای رشد و شکوفایی هر چه تمام روستاها هزینه شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به مصوبه دولت در اواخر سال گذشته نسبت به توسعه بخش کشاورزی گفت: به محض ابلاغ مصوبه و تشکیل جلسه در استانداری تهران، ستاد توسعه بخش کشاورزی در شهرستان فیروزکوه تشکیل شد.

وی در ادامه از بهره‏برداری و واگذاری یکی از طرح‏های توسعه بخش کشاورزی به عنوان نمونه در سطح کشور در شهرستان فیروزکوه خبر داد. 

افشارنادری خاطرنشان کرد: با  شناسایی 18 هزار هکتار اراضی ملی مستعد در راستای توسعه بخش کشاورزی و اختصاص منابع آبی مورد نیاز و اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان به شهرستان فیروزکوه، شرکت‏های تعاونی در حال ساماندهی هستند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: تا انتهای سال جاری بخش قابل توجهی از اراضی مستعد در خدمت بخش کشاورزی به بهره‏برداران واگذار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ایام تعطیلی مدارس در فصل تابستان بیان کرد: همه امکانات و ظرفیت‏های دولتی به منظور غنی‏سازی اوقات فراغت دانش‏آموزان بسیج شده‏اند.

این جلسه با حضور مدیران و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول