اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن خبر داد:

جذب 95 درصدی اعتبار بخش کشاورزی شهرستان بردسکن

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: تاکنون بیش از 95 درصد اعتبار اختصاص یافته به این شهرستان جذب شده است که با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال 200 نفر نیز فراهم می‌شود.

جذب 95 درصدی اعتبار بخش کشاورزی شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد عباسپور صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اعتبار ابلاغی توسعه بخش کشاورزی شهرستان بردسکن در مرحله اول 59 میلیارد ریال بود که تاکنون 227 طرح با اعتبار 159 میلیارد و 440 میلیون ریال معادل 270 درصد اعتبار اختصاص یافته به شهرستان، به بانک کشاورزی معرفی شده است.

عباسپور افزود: این میزان اعتبار 3 برابر اعتبار اختصاصی به شهرستان است که امید می‌رود با اختصاص مرحله دوم اعتبارات توسعه بخش کشاورزی جواب‌گوی متقاضیان در شهرستان باشیم.

رئیس کارگروه بخش کشاورزی شهرستان بردسکن گفت: تاکنون با برگزاری جلسات کارگروه 177 طرح به مبلغ 56 میلیارد و 101 میلیون ریال به تصویب رسیده است که برای پرداخت تسهیلات به بانک عامل معرفی شده است.

فرماندار بردسکن گفت: تاکنون بیش از 95 درصد اعتبار اختصاص یافته به شهرستان جذب شده است و با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال 200 نفر نیز فراهم می‌شود.

وی اکثر طرح‌های معرفی شده را طرح‌های آب و خاک، مکانیزاسیون، ترمینال‌های ضبط پسته، تولیدات گیاهی، بخش دام و احداث بارگاه‌های کشمش عنوان کرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول