اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

واگذاری 6 هزار هکتار از اراضی ملی مراغه به فارغ‌التحصیلان کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: 6 هزار و 800 هکتار از زمین‌ها و اراضی ملی مراغه به فارغ‌التحصیلان کشاورزی واگذار می‌شود.

واگذاری 6 هزار هکتار از اراضی ملی مراغه به فارغ‌التحصیلان کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، مسعود محمدیان بعد از ظهر امروز در جلسه معارفه رئیس جهاد کشاورزی مراغه، اظهار کرد: این زمین‌ها برای ایجاد باغ، زراعت و ایجاد واحدهای فرآوری محصولات باغی و تولیدات دامی در اختیار فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی در ادامه افزود: برای دستیابی به تولید پایدار استفاده از فناوری‌های جدید در تولید ضروری است.

محمدیان گفت: بهره‌گیری از روش‌های جدید تولید، تولید محصولات سالم و ارگانیک همچنین تولید محصول بیشتر با آب کمتر از برنامه‌های مهم جهاد کشاورزی برای دستیابی به توسعه پایدار است.

وی افزود: موسسه تحقیقات دیم مراغه بهترین ظرفیت برای افزایش تولید در بخش دیم است و استفاده کشاورزان از یافته‌های این موسسه موجب افزایش تولید و درآمد خواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه در این مراسم با بیان اینکه مراغه از قطب‌های تولید محصولات زراعی و باغی در آذربایجان‌شرقی است، اظهار کرد: کشاورزی در این شهرستان با وجود امکانات بسیار بیشتر به شکل سنتی است.

منصور صادقی‌اصل افزود: سنتی بودن کشاورزی در این شهرستان موجب شده هزینه‌های تولید با درآمد برابری نکند.

وی، بر بهره‌گیری از روش‌های جدید کاشت، داشت و برداشت محصولات باغی تاکید کرد.

در این مراسم محمد نریمانی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی مراغه معرفی و از خدمات چهار ساله جواد کاظمی مدیر سابق جهاد کشاورزی مراغه قدردانی شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول