اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتشار آمار ضد و نقیض از حوزه کشاورزی

برگشت یک میلیارد تومان اعتبار از سهم کشاورزی در اردبیل

خبرگزاری فارس: به دنبال انتشار نامه‌ای مبنی بر برگشت اعتبار در حدود یک میلیارد تومان از سهم کشاورزی استان اردبیل به استان دیگر به دلیل جذب نشدن آن مسئولان جهاد کشاورزی نیز به این ادعا پاسخ دادند.

برگشت یک میلیارد تومان اعتبار از سهم کشاورزی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در سندی که در دفتر خبرگزاری فارس موجود است از طریق دفتر امور مالی مدیرکل بودجه وزارت جهاد کشاورزی عنوان شده است که مبلغ 9 هزار و 791 میلیون ریال از فصل یک پیمانی طرح توسعه باغات و تبدیل اراضی شیب‌دار به باغات مثمر اردبیل کسر شده و به استان دیگر جذب شده است.

به دنبال این نامه رسمی و اظهارات مختلف در این خصوص معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در پاسخ و جوابیه‌ای به این ادعای مطرح شده اعلام کرده است که هیچ گونه برگشتی اعتبار وجود ندارد و موارد یاد شده کذب محض است.

اصغر پرتوی اظهار داشت: مبلغ 9 هزار و 791 میلیون ریال برای اجرای خط انتقال آب و ایستگاه پمپاژ یک لیکوارن به پیمانکاری شرکت پناه‌سازان ایران، ‌اجرای شبکه فرعی لیکوان به پیمانکاری کانرودپی، اجرای احداث ایستگاه پمپاژ و شبکه اصلی و فرعی ایلیقچی به همین پیمانکار جذب و هزینه شده است.

وی یادآور شد: برای ادامه فعالیت در سال جاری نیز مبلغ 5 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی مصوب و تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این اظهارات به دنبال رسانه‌ای شدن استعفای دسته‌جمعی مدیران و معاونان میانی جهاد کشاورزی مطرح شده است که خبرگزاری فارس هفته گذشته به صورت مشروح به علل و عوامل این استعفا پرداخته بود، ولی همچنان جای سئوال برای مخاطبان و خوانندگان این رسانه باقیست که در این بین مبلغ فوق آیا به معنای واقعی جذب اجرای پروژه‌های عمرانی حوزه کشاورزی شده است یا نه؟

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول