اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرامه تاکید کرد

لزوم توسعه کشاورزی در خرامه

خبرگزاری فارس: فرماندار خرامه گفت: با توجه به استعداد فراوانی که در بخش کشاورزی و دامداری خرامه وجود دارد، توسعه بخش کشاورزی موجب ایجاد اشتغال در این شهرستان می‌شود.

لزوم توسعه کشاورزی در خرامه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرامه، داریوش دهقان در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی خرامه اظهار داشت: شهرستان خرامه از ظرفیت‌های خوبی برای توسعه بخش کشاورزی برخوردار است که باید به خوبی در این راستا برنامه‌ریزی و تلاش شود.

فرماندار خرامه با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: باید در سال جاری بحث اشتغال‌زایی و حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان را در دستور کار خود قرار داده و با تمام توان خود در زمینه ارتقای سطح تولید تلاش کنیم.

دهقان افزود: سیاست این کارگروه باید در راستای کشف استعدادهای شهرستانی و شناسایی فرصت‌های اشتغال‌زایی بخش کشاورزی باشد.

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان خرامه بیان داشت: برای تحقق اهداف تعیین شده در طرح توسعه کشاورزی باید هدف مشخص و برنامه هدفمند داشته باشیم و این امر نیازمند همکاری مسئولان بخش‌های مختلف است.

پیگیری نتایج ارسال طرح‌های مصوب کمیته اجرائی توسعه بخش کشاورزی و اشتغال این شهرستان در کمیته استانی و اعلام نتایج آن در جلسات آینده، تکمیل پرونده و بررسی طرح‌های خرید تراکتور شش سیلندر در کمیته اجرائی خرامه برای ارسال به کمیته استانی، اعلام کتبی شرایط قبول املاک روستایی و کشاورزی به عنوان وثیقه برای تسهیلات بانک کشاورزی، استعلام از سازمان جهاد کشاورزی فارس مبنی بر اعلام برنامه‌های خود برای بخش کشاورزی شهرستان خرامه به ویژه بخش کربال از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول