اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر خبر داد

تصویب 80 طرح توسعه کشاورزی در نرماشیر

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: 80 طرح کشاورزی با اعتبار 32میلیارد ریال به تصویب کارگروه توسعه بخش کشاورزی نرماشیر رسید.

تصویب 80 طرح توسعه کشاورزی در نرماشیر

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی نرماشیر اظهار داشت: توجه به صنعت کشاورزی امری مهم در استقلال اقتصادی است و تلاش مستمر در این زمینه خودکفایی ملی را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به بخش کشاورزی و رفع مشکلات کشاورزان و مساعدت در اجرای طرح‌ها سبب رونق روستاها و مانع از مهاجرت روستاییان به شهر می‌شود.

فرماندار نرماشیر رویکرد مثبت دولت در رفع محرومیت از مناطق روستایی را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مسئولان اعلام کرد و گفت: بیشترین مصارف کشاورزی و دامی در مناطق روستایی عمل‌آوری می‌شود و استمرار در استفاده از این تولیدات و پیشگیری از روند مهاجرت آنان به بخش‌های مختلف شهری نیازمند آن است تا صنعت کشاورزی و دامپروری ما در مناطق روستایی پشتیبانی کارشناسانه شود.

سام‌نژاد افزود: در دو ماه گذشته تعداد 80 طرح در قالب دامپروری، احداث باغ انگور، خرما، احیای باغ‌ها و پرورش شترمرغ و شتر با مبلغی بالغ بر 32 میلیارد ریال به تصویب کارگروه بخش کشاورزی این شهرستان رسیده و برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل مرتبط معرفی شده‌اند.

فرماندار نرماشیر عنوان کرد: ارائه‌کنندگان این طرح‌ها با مراجعه و پیگیری نتیجه طرح‌های پیشنهادی خود و با استفاده از تسهیلات 30 میلیون تومانی کشاورزی تحولی دیگر در راستای اشتغالزایی در بخش کشاورزی رقم بزنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول