اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی:

روحانیان در خط مقدم مقابله با هجمه استکبار هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان گرمی گفت: روحانیان در خط مقدم مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان هستند که ضرورت دارد در این زمینه با بصیرت و هوشیاری عمل کرد.

روحانیان در خط مقدم مقابله با هجمه استکبار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری عصر امروز در همایش مبلغان و روحانیان در شهر گرمی اظهار داشت: امروز استکبار جهانی با تمام ظرفیت و توان فرهنگی و اقتصادی خود و به راه انداختن شیطنت‌های مختلف در صحنه مقابله با نظام اسلامی ما حاضر شده اما غافل از این‌که این ملت امتحان داده هستند و صاحب ولی و رهبری هستند که هرگز اجازه نمی‌دهد دشمن قدم از قدم بردارد.

وی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسب برای آگاه‌سازی مردم از این توطئه‌ها و فتنه‌ها برشمرد و تصریح کرد:‌ اگر روحانیان ما به تجهیزات نوین تبلیغاتی برای آگاه‌سازی جوانان مجهز شوند ما قادر می‌باشیم با دشمن زبون مقابله کرده و بر آن غلبه کنیم.

صفری از روحانیان به عنوان سنگربانان مستحکم نظام اسلامی یاد کرد و افزود: تبلیغ دین از سوی آنها جوانان را نسبت به گرایش عمیق و متعالی به مکتب اسلام راغب‌تر و با ذوق‌تر می‌کند.

این مسئول ضرورت تجهیز شدن روحانیان را به ابزارهای نوین در مقابله با هجمه‌های استکبار یادآور شد و خاطر نشان کرد: تلاش استکبار در ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی ما بی‌ثمر بوده و با ارتقای علمی و تخصصی دینی و مذهبی جوانان می‌توانیم این ناکارآمدی‌ها و حربه‌های پوچ دشمن را خنثی کنیم.

وی اضافه کرد: به رغم تغییر در نوع ابزار و شیوه‌های تبلیغ دین این مسئولیت در طی تاریخ اسلام همچنان پا برجا بوده و از تأثیرگذارترین شیوه‌های تبلیغ و اطلاع‌رسانی است.

به گزارش فارس، امام جمعه گرمی در ادامه بیان کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به حرکت جهادی و انقلابی نیاز داریم تا بتوانیم اندیشه‌ها و حرکت‌های مسیر اسلامی را درست و دقیق و با هدف‌گذاری صحیح به پیش برده و در انجام مسئولیت شایسته و موفق عمل کنیم.

صفری ادامه داد:‌ هر چه قدر مردم ما از نیرنگ دشمن آگاهی کسب کرده و نسبت به پشت پرده مسایل اطلاع حاصل کنند به همان نسبت با مقاومت و ایستادگی سعی می‌کنند حرکت استکبار جهانی را نقش بر آب کرده و خنثی کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول