اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

تحریم‌ها در اراده ملت تاثیری نداشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: ایران اسلامی 32 سال با تحریم‌ها جدال دارد و این تحریم‌ها در اراده ملت تاثیری نداشته است.

تحریم‌ها در اراده ملت تاثیری نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت در آبپخش با تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه اظهار داشت: ایثار و از خودگذشتگی حضرت خدیجه (س) از درخشندگی و جلوه خاصی در زندگی ایشان برخوردار است.

امام جمعه آبپخش خاطر نشان کرد: آن بانوی بزرگوار تمام توان و امکاناتی را که در اختیار داشت در راه دفاع از اسلام به کار گرفته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

رضایی بیان کرد: ازدواج با رسول خدا (ص) و دفاع جانانه از ایشان دو جرمی بود که در زمان حیات ایشان به وی نسبت می‌دادند ولی آن بانوی بزرگوار هیچگاه به این مسائل توجه نکرد.

وی اضافه کرد: دشمنان باید فهمیده باشند که تحریم‌های ایشان هیچ تاثیری در اراده امت مسلمان ایران اسلامی نخواهد داشت زیرا این ملت 32 سال است که با تحریم‌های اقتصادی و خصمانه دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دنیای کفر و استکبار دست و پنجه نرم می‌کنند.

امام جمعه آبپخش با بیان اینکه امت مسلمان ایران اسلامی با ایستادگی و مقاومت تمام تحریم‌ها و چالش‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کرده‌اند اذعان کرد: امت مسلمان ایران اسلامی در تمامی این سال‌ها با ایستادگی در برابر تحریم‌ها تودهنی محکمی به دشمنان زده‌اند و به موفقیت‌های بسیار و ارزشمندی دست یافته‌اند.

وی ادامه داد: در طول سه دهه عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد ارائه خدمات ارزشمندی به مردم بوده‌ایم که در حل مشکلات ایشان بسیار اثرگذار بوده است.

رضایی تاکید کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام اسلامی به مردم است و تمام مسئولان باید به این مساله توجه داشته باشند.

امام جمعه آبپخش متذکر شد: دشمنان با توان رسانه‌ای و تبلیغاتی خود سعی در زیر سؤال بردن خدمات نظام اسلامی دارند و مسئولان وظیفه‌ دارند با بیان این خدمات ارزشمند به مردم زمینه آگاهی آحاد جامعه درباره خدمات نظام اسلامی را فراهم آورند.

بخشدار آبپخش نیز اظهار داشت: هفته دولت یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

احمد خرم‌روز خاطر نشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و فعالیت‌های ارزشمند دولت و نظام اسلامی است و به عبارتی می‌توان از این هفته به عنوان تابلوی نمایش خدمات و فعالیت‌های دولت و نظام یاد کرد.

وی افزود: بیان خدمات و فعالیت‌هایی که به منظور رفع نیازهای مردم و جامعه صورت گرفته از وظایف مهمی است که مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول