اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

اعتماد مردم به نظام عامل بی‌اثر بودن تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: اعتماد مردم به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران سبب بی‌اثر شدن تحریم‌ها علیه ایران شده است.

اعتماد مردم به نظام عامل بی‌اثر بودن تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان که در محل فرمانداری بوکان تشکیل شد با بیان اینکه خدمات دولت‌های نهم و دهم در عمر 21 ساله شهرستان بوکان بی‌نظیر است، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات متعددی برای توسعه و عمران شهرستان انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: در مدت فعالیت دولت خدمت‌گذار و عدالت‌محور نهم و دهم نیز خدمات شایان توجهی برای محرومیت‌زدایی و آبادانی شهرستان انجام شده است.

عباسی با اشاره به تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران، افزود: این تحریم‌ها مانع از پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف علمی و اقتصادی نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی تمام راه‌ها را برای ما گشوده است و نباید در این نظام الهی به دنبال گمراهی باشیم.

عباسی با بیان اینکه دشمن با اعمال تحریم‌های مختلف سعی دارد تا مانع از پیشرفت نظام شود، گفت: باید سختی‌هایی را که در گذر از تحریم‌هاست تحمل کنیم و نباید این مشکلات باعث ناامیدی شود.

وی به پیشرفت‌های علمی در عرصه‌های مختلف توسط جوانان و دانشمندان ایرانی اشاره کرد و گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش دانشمندان، ایران اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها رشد قابل توجه داشته است.

عباسی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در توسعه، اعلام کرد: توسعه و پیشرفت هر منطقه زمانی محقق می‌شود که دولت و مردم همگام با هم پیش روند و باید چنین زمینه‌ای در کشور فراهم شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول