اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره موسسه دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه:

برای غلبه به تحریم‌ها نیاز به کار‌آفرینی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره موسسه دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: برای غلبه بر تحریم نیاز به کارآفرینی است و باید به سمت نیازهای جامعه توسعه‌ یافته حرکت شود.

برای غلبه به تحریم‌ها نیاز به کار‌آفرینی است

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، فرزاد امیری در جلسه دوره‌ای موسسه دانش بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهار کرد: باید مدیران دستگاه‌ها و نهادهای دولتی کارآفرین باشند چراکه برای غلبه بر تحریم نیاز به کارآفرینی است و باید به سمت فرآیند تولید و نیازهای جامعه توسعه یافته حرکت شود.

امیری ادامه داد: عمده تلاش جامعه متخصص بر این اصل استوار است که تحولات علمی و تکنولوژی به سمت در اختیار قرار گرفتن و بهره‌برداری‌ بهینه از منابع و تولیدات باشد.

وی افزود: در همین راستا مراکز رشد در بین جوامع مختلف دیده می‌شود که در کشور این حرکت امیدوارکننده رو به جلو شکل گرفته است اما باید برای رسیدن به افق‌های آرمانی درک درستی از نیازهای جامعه خود داشته‌ باشیم.

امیری با اشاره به هفته کارآفرینی خاطرنشان کرد: هفته کارآفرینی‌ یک سمبل برای ایجاد کار برای آحاد جامعه به خصوص جامعه کرمانشاهی است و سمت و سوی جشنواره‌های کارآفرینی باید به سمت تولید‌ و توسعه بینش عمومی جامعه حرکت کند و دستگاه‌های متولی باید برنامه‌ریزی درستی برای پر کردن خلأ حمایت از کارآفرینان و تولید‌کنندگان داشته باشند.

رئیس هیئت مدیره موسسه دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: ما باید مدیران کارآفرین پرورش دهیم و باید مدیران ارشد دوره‌های مدیریت کارآفرین‌محور را به عنوان یک الزام بگذرانند و گواهینامه مدیریت کارآفرین‌محور را چه در حوزه خدمات و چه در حوزه کسب و کار داشته باشند.

امیری در پایان از مدیران ارشد استان دعوت کرد در یک نظام هماهنگ و در یک برنامه جامع کارآفرین‌، تولید کالای کارآفرین‌محور را مدنظر قرار دهند و متولیان امر نشست‌ها و برنامه‌های آموزشی را در این موضع توسعه دهند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول