اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

مراسم نکوداشت آیت‌الله مهمان‌نواز در بجنورد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی گفت: مراسم نکوداشت آیت‌الله مهمان‌نواز در آینده نزدیک در بجنورد برگزار می‌شود.

مراسم نکوداشت آیت‌الله مهمان‌نواز در بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش بعد از ظهر امروز در نشست با مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان‌شمالی اظهار کرد: این عالم فرزانه حدود نیم قرن مردم را به تقوا و پرهیزگاری هدایت و دعوت کرده‌اند.

وی افزود:‌ وحدتی که امروز در خراسان‌شمالی حاکم است، مرهون تلاش‌های بسیار زیاد این شخصیت ارزشمند بوده که به پاس خدمات این مرد بزرگ که از ایشان به عنوان یک چهره ماندگار ساخته است، در مراسم نکوداشتی تجلیل به عمل خواهد آمد.

احمدی‌بیغش با تاکید بر اینکه تجلیل از آیت‌الله مهمان‌نواز تنها تجلیل از وی نیست، گفت:‌ این مراسم در واقع تجلیل از عمامه و لباسی بوده که جایگاه آن متعلق به پیامبر (ص) بوده و در آموزه‌های دینی علما و روحانیون از جایگاه والایی برخوردار هستند از این رو باید این انسان‌های ارزشمند قدر دانسته شوند.

وی با بیان اینکه امام جمعه بجنورد پس از سال‌ها حضور در این رسالت خطیر اکنون به خاطر کهولت سن جای خود را به شخص دیگری داده است، افزود:‌ آیت‌الله مهمان‌نواز همواره برای مردم و مسئولان این استان شخصیتی ارزشمند بوده و رهنمودها و بیانات ایشان مورد توجه قرار دارد.

مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان‌شمالی هم در این نشست با بیان اینکه این دفتر آمادگی‌های لازم را به منظور برگزاری آیین نکوداشت آیت‌الله مهمان‌نواز را دارد، گفت:‌ باید از این شخصیت ارزشمند در قالب آیینی به شایستگی تجلیل به عمل آید.

حجت‌الاسلام حسن عابدینی با بیان اینکه این عالم بیش از سه دهه در کسوت امام جمعه بجنورد به انجام رسالت پرداخت، افزود: این شخصیت نقش اجتناب ناپذیری را در وحدت مردم این خطه بر عهده داشته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه ائمه جمعه زیر نظر ولایت هستند، اظهار کرد:‌ نماز جمعه مرکز دوست و دشمن‌شناسی است و نقش ویژه‌ای را در تبیین دوستان و دشمنان نظام اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام عابدینی از تریبون نماز جمعه به عنوان تریبون حکومت یاد کرد و گفت:‌ امروز درخت انقلاب بیش از گذشته تناور شده و در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول