اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان خبر داد

اعزام 3000 نفر به مناطق جنگ زده شمال غرب

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با هدف حفظ پیوند مردم با ارزش‌های دفاع مقدس، 3 هزار نفر از مردم استان به مناطق جنگ زده شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام 3000 نفر به مناطق جنگ زده شمال غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، جلال سیاح ظهر امروز در نشست ستاد راهیان نور استان، آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت را از اهداف اصلی برنامه‌های فرهنگی استان ذکر کرد.

وی افزود: اردوهای راهیان نور با توجه به اهداف والای آن از ارزشمندترین فعالیت‌ها برای انتقال و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: در سال‌های گذشته کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگ زده جنوب کشور اعزام می‌شدند که با هماهنگی‌های به عمل آمده، مناطق شمال غرب و استان کردستان برای اعزام این کاروان‌ها در نظر گرفته شده است.

سیاح ادامه داد: برای نخستین بار است که این مناطق مورد بازدید زائرین قرار می‌گیرند و با توجه به موقعیت‌های استان کردستان از جذابیت خاصی برخوردار هستند و هنوز حال و هوای دفاع مقدس در این مناطق محسوس است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه امسال استان برای اعزام کاروان‌های راهیان نور 3 هزار نفر است، گفت: تاکنون هزار و 800 نفر از استان اعزام شده‌اند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعداد هزار و 200 نفر دیگر به این مناطق اعزام می‌شوند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان اردوهای راهیان نور را گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و ایجاد در روحیه خودباوری در جوانان ذکر کرد و از دستگاه‌های متولی خواست با همه ظرفیت موجود در این امر فرهنگی تلاش کنند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول