اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

اعتبارات دولت در تقویت شورای هماهنگی تبلیغات عملیاتی نشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با شاره به مصوبه دولت برای کمک به فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی گفت: این اعتبارات هنوز به مازندان اختصاص نیافت.

اعتبارات دولت در تقویت شورای هماهنگی تبلیغات عملیاتی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور صبح امروز به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با گرامیداشت 12 مرداد سالروز تاسیس این شورا بیان داشت: حضرت امام(ره) در سال‌های آغازین انقلاب اسلامی با نامگذاری شورای هماهنگی تبلیغات تلاش کرد تا تمام نهادهای انقلابی در برگزاری مناسبت‌های انقلابی سهیم باشند.

وی جلوگیری از موازی‌کاری در برگزاری مناسبت‌های انقلابی را یکی از اهداف تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر این هدفگذاری تاکید دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری این شورا سال 1360 را دوره تدوین و استقرار شورا دانست و بیان داشت: پس از سپری شدن دوره‌های تثبیت در دهه 60 در حال حاضر در دوره ثبات و ساماندهی شورای هماهنگی هستیم.

یوسف‌پور از تغییر اساسنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد و اظهار داشت: اساسنامه قبلی این شورا برای تمامی کارهای تبلیغات اسلامی کافی نبوده است.

وی با اعلام اینکه براساس اساسنامه جدید متولی اصلی تمام مناسبت‌های انقلابی برعهده شورای هماهنگی تبلیغات است خاطرنشان کرد: ارزش‌های نظام باید توسط این شورا حفظ شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام به موقع برگزاری مناسبت‌های خاص را از وظایف دیگر این شورا دانست و اضافه کرد: در شرایط خاص نیز موقعیت سیاسی مردم که همان موضع مردم شمرده می‌شود طی بیانیه‌ای اعلام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تنها نهادی است که می‌تواند تظاهرات عمومی برگزار کند از عضویت 21 دستگاه اجرایی و انقلابی در این شورا خبر داد.

این مسئول با اعلام اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در سال89 و 90 رتبه برتر کشور را از نظر عملکردی کسب کرده است از تشکیل مجمع نمایندگان شورا و مجمع نخبگان شورا در مازندران خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری تظاهرات روز جهانی قدس در استان اعلام کرد مسیرهای راهپیمایی مردم مازندران در روز قدس در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی می‌شود.

یوسف‌پور مازندران را از جمله استان‌هایی دانست که ساختمان و زمین مناسب برای استقرار این شورا ندارد گفت:‌ برای ساخت ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مرکز استان باید 500 متر زمین تهیه شود که با توجه به کمبود زمین کار مشکلی است.

وی درباره اختصاص نیافتن اعتبارات دولتی از محل مصوبات سفر دولت خاطرنشان کرد: قرار بود در راستای اجرایی شدن مصوبات دولت در مازندران بودجه‌ای به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اختصاص یابد که هنوز عملیاتی نشده است.

وی درباره بخشی از اساسنامه جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دولت و مراسم ارتحال حضرت امام نیز به این شورا سپرده شد.

یوسف‌پور با اعلام اینکه تمام شهرستانها و بخش‌های مازندران دارای دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند از تعامل و همکاری اداره‌های تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها برای استقرار تعدادی از دفاتر این شورا در سازمان تبلیغات اسلامی تشکر کرد.

انتهای‌پیام/صا10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول