اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت شهرداری منطقه 20 صورت گرفت

نصب تابلوهای تبلیغات الکترونیکی در سرای محلات جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهرداری منطقه 20 به منظور کاهش حجم تبلیغات فیزیکی و ارتقای سیمای بصری شهر نسبت به نصب تابلوهای تبلیغات الکترونیکی در سرای محلات این منطقه اقدام کرده است.

نصب تابلوهای تبلیغات الکترونیکی در سرای محلات جنوب تهران

یحیی رنجبران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: به‌منظور کاهش حجم تبلیغات فیزیکی در سیمای عمومی شهر، تابلوهای تبلیغات الکترونیکی در سرای محلات تقی‌آباد و امین‌آباد نصب شده است که به زودی در سرای محلات جاده نظامی و عباس‌آباد نیز انجام می‌شود. 

شهردار ناحیه 6 این منطقه 20 با اشاره به اینکه یکی از اهداف این طرح رعایت قوانین زیست‌محیطی و حذف مواد غیرقابل تجزیه بوده است، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به حجم بالای تبلیغات محیطی سرای محلات در خصوص اطلاع‌رسانی فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، هوشمندسازی تبلیغات محیطی این مراکز فرهنگی نقش موثری در ارتقای سیمای بصری شهر و ترویج فرهنگ عدم استفاده از مواد غیرقابل بازیافتی دارد.

وی در ادامه به اهمیت رعایت الزامات قوانین زیست‌محیطی بر اساس گواهینامه ایزو 14001 اشاره کرد و اظهار داشت: جلسه بازنگری مدیریت محیط ‌زیست این ناحیه با هدف رفع عدم انطباق‌های موجود و پیگیری وضعیت عملکرد زیست‌محیطی و بررسی میزان دستیابی به اهداف خرد و کلان با حضور نمایندگان مدیریت محیط زیست و اعضای کمیته راهبری منطقه برگزار شد و بر افزایش سرانه فضای سبز و غرفه‌های بازیافت و اصلاح الگوی مصرف شهروندان تاکید شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول